pondělí 30. prosince 2013

(OOTD) Na procházce se sestrou

Krásný nedělní pondělní podvečer!
Achjo, pořád mám dneska neděli! Ty dny tak plynou, že ani nevím, co je za den. Ani si neuvědomuji, že je zítra Silvestr. Ale co se týče zásob jídla a pití, tak ty mám konečně nakoupeny!
Jak jste na tom vy? A s kým a kde budete letošní Silvestr trávit? :)

Dnes bylo opět krásně, a tak jsme vyrazily na procházku. Vzaly jsme náš nový foťák, který byl (pro sestru) nečekaným dárkem na Vánoce a nafotily pár fotek. Jsou to spíš takové momentky, které zachytily téměř celé naše výletování :)
Teď mám pro vás navíc tolik článků, že ani nevím, který publikovat dříve. Každopádně se můžete těšit na článek, kde vám ukážu mé dárečky, které jsem našla pod stromečkem, jelikož vím, že tyto posty milujete, a dále se můžete těšit na outfity, new in, recenze a rozhodně i na nějaký ten Silvestrovský článek :)

Nevím, zda se vám stihnu ozvat hned zítra, jelikož jedu do práce a odpoledne už věnuji velkým přípravám na večer, kdy se konečně rozloučíme s rokem 2013 a novým krůčkem vstoupíme do roku 2014. 
Doufám, že bude lepší a úspěšnější, než tento a to po všech stránkách! 

Pořádně se zítra střískejte, ať to stojí za to!!! :* 
A do nového roku bych vám chtěla popřát jen a jen samé úspěchy, radostné dny a hlavně to zdravíčko! 



















Kabát Mohito/ kalhoty House/ šála, naušnice a kabelka H&M/ kozačky F&F/ hodinky Geneva


Mějte se krásně!

12 komentářů:

  1. Tohle nezimní počasí se mi moc líbí! :) A jinak Ti to moc seklo! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Anýzku, tak v tomhle kabátku vypadáš naprosto senzačně, po různých tmavých kombinacích, u mě jednoznačně vede tohle :) a ty vínové kalhoty :-* paráda, moc ti to sedí .)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherný kabát :)) Fotky se ti povedly na všech vypadáš dobře :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Kabátek je nádherný a Ty v něm! Fotky se vám (holky šikulky) moc povedly =) Rozhodně se těším na spoustu nových článků =)
    Já svůj Silvestr budu letos trávit prvně na horách, tak už se na to moc těším a jsem zároveň i zvědavá, i Tobě šťastný vstup pravou nohou =*

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky jste nafotily :) moc moc se těším na spoustu nových článků :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky a moc se mi líbí kabátek :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Lovely pictures! Like the coat! I'm following on GFC and Instagram! Follow back?
    Happy 2014!
    Bellassinperderlacabeza.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Spectacular photos!! You look sooooo beautiful!! Wishing you all the best in 2014. Happy New Year doll!! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Moc pěkné :-), vážně Ti to sluší. Jinak viděla jsem Tě v Mohitu a v realitě jsi ještě krásnější!
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)