čtvrtek 26. prosince 2013

Random: Vánoce

Krásné dopoledne!
Štědrý večer i 1. svátek vánoční máme za námi a už nám nezbývá nic jiného, než jen vzpomínat na tyto krásně prožité dny po boku svých nejbližších a těšit se zase na příští rok.

Kéž bych dokázala alespoň jednou v životě zastavit čas...
Bylo by to právě teď.

Doufám, že i vy jste strávili svátky dle svých představ, především ve znamení klidu a pohody :)
Já jsem si je užila maximálně skvěle, nic bych neměnila. Jsem šťastná, že mám tak úžasnou rodinu a přítele!

Letos vyhrála kombinace hnědých, zlatých a oranžových baněk...




Část dárečků pro přítele...


Bez cukroví by to nešlo...




Vánočku nemusím, ale tahle byla výborná (děkujeme, teto! :))...




Přeji hezký 2. svátek vánoční :) 
Užívejte si volna plnými doušky, já už musím opět do práce.

22 komentářů:

  1. krasne fotky.. mate pekny stromcek..vsetko zladene aj darceky so stromcekom :D

    Pozyvam vas na giveaway o vianocnu hviezdu plnu prekvapeni
    TU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Dárky jsme měli zabalené v hnědém balicím papíru, tyto byly pro přítele ve ,,spešl" :D

      Vymazat
  2. Stromeček je překrásný a ta místnost ještě víc. Moc se mi líbí jak to máte zařízené ;) ta dekorace nad sedačkou je pěkná ;).

    OdpovědětVymazat
  3. Jé krásné fotečky a pokoj se mi moc líbí :) Krásné svátky i tobě kočko :P :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tahle kombinace barev se mi moc líbí, my míváme vždy modrý, ale možná by to chtělo taky nějakou změnu:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My míváme každý rok jiný, tentokrát zvítězila taková kombinace :) Modrou míváme vždycky i se stříbrnou :)

      Vymazat
  5. Krásný stromeček :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezké ! u nás se o vánoce všichni hádají :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám pár kamarádek, které to tak mají taky.. :( Vždycky mě to trápí za ně... alespoň o těch Vánocích by se mělo na hádky zapomenout..

      Vymazat
  7. To jsou krásné fotečky! A krásný stromeček:)

    OdpovědětVymazat
  8. Ta vánočka vypadá opravdu dobře a musím říct, že máte krásný stromeček!

    OdpovědětVymazat
  9. Hezké fotky :) Chytla mě zase Vánoční atmosféra :))

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)