neděle 26. ledna 2014

Camel

Hezký večer, milé čtenářky!
Jak jste si užily víkend? Já teda úžasně. Včera jsem byla sice v práci, ale večer mě čekala Dámská jízda s mýma zlatkama. A že to teda stálo za to!!! Dnes je mi pěkně zle... haha. 

Asi 2 týdny zpět jsem si koupila další kabát- tentokrát v camel barvičce. Takový jsem postrádala. Objevila jsem ho v Croppu za pouhých 599,-. Moc se mi na něm líbí zlatý zip a kožíšek u krku. A vlastně i střih je super.









Kabát Cropp town/ legíny Reserved/ kozačky Botovo/ naušnice a kabelka H&M/ hodinky Geneva

Mějte se hezky! 
Další článek můžete očekávat v úterý.

16 komentářů:

  1. Kabátek je vážně krásný a ta cena? Taky moc ti to slušelo! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherný kabátek, moc ti to sluší :*

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezký kabát, líbí se mi, když někdo umí nosit i jiné barvy kabátů než klasicky černé :)

    OdpovědětVymazat
  4. Je velmi pěkný, sluší ti :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Great outfit!!!Beautiful))Would you like to follow each other? Just let me know in my blog. xoxo
    http://www.elationofcreation.com

    OdpovědětVymazat
  6. nice bag

    you wanna follow each other? :) let me know! :))

    http://streetlifewithstyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Tak ten kabátek bych brala všemi deseti :)!

    Moc ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
  8. No teda! Ten kabát je božský a strašně ti sedne:)!

    OdpovědětVymazat
  9. Tak ten vypadá opravdu moc dobře! :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak za 599 Kč je to hodně slušná cena. :)
    Moc se mi ten kabát líbí, ta barva je super. Sluší ti to.

    OdpovědětVymazat
  11. Nice post:) Would you like to follow each other? Just let me know in my blog.
    http://prettytendency.blogspot.com.es
    Kisses.

    OdpovědětVymazat
  12. Wow, moc ti to sluší :) Ta kabelka je nádherná :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)