úterý 14. ledna 2014

Dermacol: Ty nejlepší sprchové gely

Krásný úterní den!
Když jsem v DMku narazila na tyto sprchové gely, nevěděla jsem, který vzít dříve (že, Kristýnko?:D).
Všechny tak nádherně voní!!! Nakonec jsem sáhla po třešňovém, jelikož se mu nedalo odolat.
Když jsem ho ale doma ukázala mamce, tak mě div neseřvala, proč to teď kupuji a nedám ji to třeba na Vánoce. Tím mi ale vnukla myšlenku, že bych jich mohla koupit více a opravdu ji je pod stromeček nadělit.
A jak to dopadlo? Koupila jsem všechny druhy, až na vanilkový (haha).




Jejich cena se pohybuje okolo 59,-. Já je nakoupila v akci za 39,90,-
Obsah každého je 250 ml, což si myslím, že je více než super (za tu cenu:)). Nejvíce mě ale zaujaly ,,funkce", které mají dané sprchové gely splňovat. Nechtěla jsem vám tlumočit, co je napsané na obale, tak jsem to nafotila.

- Belgická čokoláda- Harmonizující sprchový gel

Ihned po přivonění jsem měla pocit, že mi to něco připomíná.. a taky, že ano - piškoty plněné marmeládou, zalité čokoládou. Takové ty běžné, které se kupují v různých supermarketech. Mňam!


- Hrozny s limetkou- Antistresový sprchový gel


- Černá třešeň- Povzbuzující sprchový gel


- Sicilská pistácie- Revitalizační sprchový gel

Ten je pro mojí mamču jako dělaný. Miluje totiž pistácie, jak klasické, tak i např. pistáciovou čokoládu, atd.


- Vodní meloun- Osvěžující sprchový gel

Ten voní opravdu nádherně!!! A nejspíš především mojí sestře- jednou si ho vzala na bazén a jaksi ho mizí čím dál více :)))


Zjistila jsem, že se dělají i tělová mléka a klasické krémy, takže určitě si pořídíme i další. 
Jsem z nich opravdu unešena :) 

Znáte tyto sprchové gely? Vyzkoušely jste je?

Pokud ne, tak je určitě vřele doporučuji! Stojí za to! :)


Mějte se krásně :*

23 komentářů:

  1. Wow ,the Products have great Scents! :)
    follow new ,mind follow back?

    kisses

    OdpovědětVymazat
  2. Voní úžasně, ale bohužel mi přijde, že jen v té lahvičce..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto souhlasím, po vykoupání necítím vůbec nic, takže jsem spíš zklamaná než nadšená

      Vymazat
    2. S tím také souhlasím, zklamalo mě to, čekala jsem, že vydrží:( Ale každopádně jsem i tak z vůní nadšená :)

      Vymazat
  3. Ještě jsem nezkoušela, ale už teď vím že budu muset :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Včera jsem si koupila ten pomerančový s čokoládou, hned večer jsem ho zkoušela a je boží :)

    OdpovědětVymazat
  5. Miluju jejich vůni!! Měla jsem ten pomeranč/čokoláda, pistácii a ten třešňový jsem použila u tety a určitě si je zase dokoupím.

    www.bysharka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Mňa bohužiaľ nezaujala z tejto rady ani jedna vôňa :/ :D

    OdpovědětVymazat
  7. Ten pomerančový s čokoládou se mi zdá asi nejlepší :-), ale všechny voní vážně moc pěkně :-).
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  8. Neznám, ale ty hrozny s limetkou by mohly být zajímavý :)

    OdpovědětVymazat
  9. sú fakt perfektné. Skúšala som zatial len čeršnu a pomaranč, no mala som možnost vonať aj iné v drogerii. Ešte sa mi páči melon. No aj tak je podla mna najlepší ten pomaranč.

    OdpovědětVymazat
  10. tiež sa mi už stala taka situácia, že som sa nevedela rozhodnúť a tak som si povedala :) ,, super cena, to sa oplatí a minie sa to " :D a mamina ma skoro ,,vydedila,, :D ale teší ma, že nie som takáto sama :D

    OdpovědětVymazat
  11. Souhlas, tyhle sprcháče jsou úžasné. Momentálně ale jedu na sprcháči z vánoční edice od Yves Rocher - Malina +kakao - áách! :) Karin

    OdpovědětVymazat
  12. musím souhlasit s komentáři nade mnou.. po umytí je také téměř necítím, ale ve sprše.. to je prostě nádhera <3 nejraději mám meloun a čokoládu, ale pistácie a višně mi vyloženě nesedí!

    OdpovědětVymazat
  13. Belgickou čokoládu a třešeň mám taky doma :)

    OdpovědětVymazat
  14. Já měla pistáciový a myslela jsem, že ho spapám ! :D :)

    OdpovědětVymazat
  15. Great collection!Cool products!) Would you like to follow each other? Just let me know in my blog. xoxo
    http://www.elationofcreation.com/

    OdpovědětVymazat
  16. Nepoznám ich ale vyzerajú dobre :)

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  17. darling, great post!!
    I followed your blog, it would be great if you do the same <3
    http://zhannakessel.blogspot.ru/

    OdpovědětVymazat
  18. Vzkoušela jsem vodní meloun a dneska čokoládový, který úžasně voní a ještě i po koupeli je cítit na těle. Super.

    OdpovědětVymazat
  19. Vyzkoušela jsem černou třešeň a pistácii - fakt super :)

    OdpovědětVymazat
  20. Naprosto jsem jim podlehla... :D

    OdpovědětVymazat
  21. Měla jsem ten s pomerančem a Belgickou čokoládou a teď mám ten s bílými hrozny a limetkou a taky je mám moc ráda. :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)