pátek 31. ledna 2014

Detaily dnešního outfitu

Ahojteee!
Konečně tu máme pátek a já mám před sebou volný víkend. Jupí! Už plánuji, co s přítelem podnikneme, ať jenom nesedíme doma na zadku :) 

Dnes mi sestra nafotila detaily outfitu, ve kterém jsem jela na otočku do Olomouce. 
Jela jsem na pracovní schůzi, takže jsem se oblékla pohodlně- ostatně jako vždycky. Vzala jsem si vínové kalhoty, k nim svou novou bílou košili a celkově to doladila zlatými doplňky. Nic extra, ale líbí se mi to. 
Co myslíte? :)









košile a naušnice H&M/ kalhoty House/ náhrdelník a náramek Mohito/ hodinky Geneva


Mějte se krásně a užijte si víkend!

35 komentářů:

  1. Já myslím, že to vypadá moc hezky. A právě méně je někdy více, přesně jako v tomhle případě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem stejného názoru- v jednoduchosti je větší krása :) Děkuju :*

      Vymazat
  2. Hodinky od Genevy mám taky a jsem s nima nasprosto spokojená ! :) Moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  3. Velice moc ti to sluší :))

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. V jednoduchosti je krása, moc povedené! :-*

    OdpovědětVymazat
  5. Very nice! You look beautiful!! Lovely watch! Have a great weekend!! Hope you do something fun!! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Odpovědi
    1. Děkuju :) Už jsou ale chudinky trošku zašlé, tak plánuji nové :)

      Vymazat
  7. Vyzerá to veľmi pekne ! :) Tie zlaté doplnky tomu dodali ten správny šmrnc :)) Erika's Life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji :) Zlaté doplňky mám nejraději :)

      Vymazat
  8. Ty máš přírodně kudrnaté vlasy nebo si je upravuješ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel (nebo bohudík?) je mám takové od přírody :)

      Vymazat
  9. Nádherně sladěné doplňky :) a ten makeup :) no bomba! :)))

    OdpovědětVymazat
  10. Odpovědi
    1. Ahojky, děkuji za pozvání, na váš blog určitě kouknu :) Vlasy si nenatáčím, jsou moje :) Děkuji!

      Vymazat
  11. Mě se to líbí moc! Ženské a svěží.

    OdpovědětVymazat
  12. cute pants

    xoxo
    http://www.petitsweetcouture.com/

    OdpovědětVymazat
  13. love your blog!!!
    follow each other?
    http://blog-dailylife.blogspot.com.es/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)