úterý 7. ledna 2014

Jsem tu s novou recenzí: Laky od Miss Sporty

Ahojte!
Už dlouho tady nebyla nějaká recenze, že ano? :) To se ovšem dneškem opět mění. Mám pro vás recenzi, která se bude týkat novinek od značky Miss Sporty (konkrétně novinek listopadových).
Píšu ji sice trošičku opožděně, ale přeci. Dříve jsem se k ní nedostala :(


V balíčku jsem tentokrát našla čtyři laky na nehty- dva třpytivé z nové kolekce Oh My Gem!, jeden pro výživu nehtové kůžičky (Cuticle Oil) a jeden urychlovač schnutí (Turbo Dry Top Coat) z kolekce Nail Expert.

Prozatím jsem měla možnost vyzkoušet pouze dva z nich, a to modrý třpytkatý (na sestře) a urychlovač. 
S urychlovačem jsem velmi spokojená, neboť slouží, jak má (alespoň u mě- do minutky mám nehty suché a nemusím se bát, že si je hned odrbu), a co se týče laku Oh My Gem!, tak ten teda je!!! Úplně bych ho viděla na nějakou párty :) Nejenže nádherně vypadá, ale i drží jako přibitý. Taky odlakování není žádná sranda, ale ani úplná katastrofa. Jde to trošku stěží, jako téměř všechny laky se třpytkama- to bych brala jako jeho jediné mínus.


Laky Oh My Gem! jsem darovala sestře, jelikož jsou přesně její styl a věděla jsem, že se jí budou líbit.
Jsou krásné, ale já jsem bohužel (nebo bohudík?:)) na jemnější odstíny, nebo naopak na odstíny růžové a červené. 
Proto jsem si v drogerii nemohla nevšimnout, že existuje i červený a zlatý odstín. Oba jsou úžasné a s koupí neváhám :)

Každopádně jsem moc ráda, že jsem novinky obdržela a mohla je vyzkoušet. 

Děkuji, milá Tino! 



Vyzkoušela už některá z vás tyto laky? Jaké s nimi máte zkušenosti? Zaujaly vás, nebo vás naopak svým třpytem spíše odradily? :)

Budu se těšit na vaše komentáře!


12 komentářů:

  1. Ten zelený by byl krásný jako vánoční :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mam ten cerveny a zlaty a jsou uzasny, urychlovac taky fajn vecicka:)

    OdpovědětVymazat
  3. No tyhle třpytkové mě moc neberou, více se mi libí pískové - ty jsou dost odvážné, možná v jiných barvách bych o nich uvažovala na nějakou párty :)

    OdpovědětVymazat
  4. skvelá recenzia :)

    http://love-me-cause-im-famous.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem si koupila právě ten zlatý a červený, to jsou vánoční barvy jako malované :). Vypadají krásně ale do druhého dne se loupou, s odlakováním ale problém nemám, oni jdou totiž nádherně lehce oloupat z nehtů :)) vezmu třeba celej lak na jedno škubnutí :D..To GS jsou horší verzí na odlakování :/ :D

    OdpovědětVymazat
  6. Love the shiny blue
    happy new year and have a nice time
    check my new post:
    http://me-poppy.blogspot.com/2014/01/light-colors-that-can-not-be-ignored.html

    OdpovědětVymazat
  7. Nad tím urychlovačem přemýšlím :) ten červený a zlatý chci :P mám na ně zálusk :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ten modrý je nádherný! U nás jsem ho teda ještě neviděla, ale hned jak ho někde uvidím ,půjde se mnou domů :D:)

    OdpovědětVymazat
  9. No téda ten modrý je úžasný :))) No podívám se po červeném :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Barvy jsou krásné, bohužel mi u Miss Sporty vadí ta (ne)výdrž..

    OdpovědětVymazat
  11. i like your blog: design, photos, outfits! everything is amazing! moreover, you write so interesting posts!

    will be happy to see you in my blog!
    www.dianacloudlet.com

    Diana Cloudlet

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)