úterý 28. ledna 2014

A little party never killed nobody

Jak už jsem se zmiňovala v předchozím postu- v sobotu jsem byla na holčičím ,,mejdlu". Párty se konala v novém bytě mojí drahé Kristýnky, takže jsme vlastně i kolaudovaly (dalo by se říct) :))))
V práci jsem sice končila až v 19:30, ale už od 19:00 na mě čekala kamarádka, se kterou jsme natěšené frčely ke K.
Kristýnka měla už samozřejmě všechno úžasně nachystané a párty mohla začít. Na přípitek jsme si daly skleničku šampaňského s jahodami (mňam, mňam) a pokračovaly vínečkem.





Co vám budu povídat- byl to skvělý večer se skvělýma holkama, moc dobře jsme se pobavily, zasmály, aj.



Okolo 1:00 jsme vyrazily ještě do baru, kde jsme si daly míchané nápoje- Daiquiri a Pina Coladu.
Spát jsme šly až okolo půl 4 ráno. Ehm...a v 8:30 jsme vstávaly.
Nevyspaná, s žaludkem na vodě a bolehlavem jsem kolem 10:00 dorazila domů, a celý den trpěla jako skunk.
ALE STÁLO TO ZA TO! Řekla bych, že příště zase a už teď se těším :)))

Také tak milujete holčičí párty? Míváte je často?


Krásný večer všem! :*

18 komentářů:

  1. No mňam, dala bych si ty dobroty, co tam máte :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou nejlepší :)) Mňam jahody bych si teďka dala :)

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Kochala jsem se fotkama uz na insta! Muselo to byt tak moc prima! Hned bych sla parit s vama. Dlouho jsem zadnou damskou jizdu nezazila, musim brzy napravit!

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je fajn, že jste si to takhle užily:)
    Já takhle moc s holkama nikam nechodím, jelikož jediná holka se kterou normálně dýl vydržím je nejlepší kámoška, jinak vůbec ne:D takže jsem většinou jen doma s přítelem:)

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to skvěle, mňam. Ty jahůdky <3

    OdpovědětVymazat
  6. Dřív jsme s kámoškama měli párty každej týden, a co jsme si všichni našli kluky, už se nic takovýho neděje, takže ti moc závidím:)) Za to s přítelem si děláme párty pořád, nakoupíme si dobroty a mlsáme u filmu, to je taky dobrá "párty":D:)

    OdpovědětVymazat
  7. Ty dobrůtky vypadají skvěle, mám ráda párty s kamarádkami :)

    OdpovědětVymazat
  8. okolo 13.00 asi ne, ne? :D

    OdpovědětVymazat
  9. Mňa by zaujímalo.. koľko má ta tvoja kamarátka rokov že má už sama byt :) Vyzerá moderne zariadený a fialová stena je v poslednej dobe dosť in :)

    OdpovědětVymazat
  10. Muselo to být super ;) taky plánuji takovou party s kamarádkou u sebe na bytě :D na kolaudaci už bude asi pozdě, protože sama bydlím od září, ale na takový holčičí večer není nikdy pozdě :P

    OdpovědětVymazat
  11. Jee vypada to suprove :) takovy vecer jsem jeste nezazila :D asi mam co napravovat :D

    OdpovědětVymazat
  12. Zlato, bylo to skvělý, příště zas :*

    OdpovědětVymazat
  13. woow, tak ten obložený stůl vypadá luxusně ;-)

    OdpovědětVymazat
  14. Párty byla opravdu luxusní :)) Děkuju všem za komentáře :*

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)