úterý 21. ledna 2014

New in: Skvosty

Sice jsem vám slíbila nový článek už včera, ale bohužel jsem jej nestihla. Z práce jsem se vrátila až po půl 11 večer a byla jsem ráda, že jsem doma a můžu jít konečně spát.
Poslední dobou jsem pořád přetažená, unavená a bez nálady. Nevím, zda je to tím počasím, nebo za to může něco úplně jiného.

Každopádně, dnes bych vám chtěla ukázat nové přírůstky do mé náhrdelníkové sbírky. Pořídila jsem si je neplánovaně, zkrátka jsem je uviděla a za tu cenu je tam nemohla nechat (každý za 129,-).

Zlatý s kameny mám z Mohita a černý se stříbrnými kameny mám z Reserved.





Pro představu jsem vám je nafotila i na krku (prozatím k domácímu tílku, outfit bude později:)).




Jak se vám líbí? 
Taky nosíte náhrdelníky, nebo to není váš šálek kávy? 

Mějte se krásně!

22 komentářů:

  1. Ten z Reserved je boží :) Miluju takové kousky.

    OdpovědětVymazat
  2. Nahrdelniky miluji a oba jsou moc krasne! Mozna jeste o trochu vic krasnejsi ten s kameny z Reserved , nadhera!

    OdpovědětVymazat
  3. Náhrdelníky osobně nenosím, nějak jsem na ně nenašla odvahu, přijdou mi spíš slavnostní, než na běžné nošení, ale vždy, když je vidím u Tebe, nebo jinde na blogu, moc se mi líbí. :-) Tyto dva jsou kouzelné a ta cena taky. :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ty vypadají vážně skvěle! Taky mám v plánu si pár takových pořídit :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten s Reserved je absolutne úžasný!!! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ten z Reserved je perfektní...mají ho ještě???

    OdpovědětVymazat
  7. Ten z Reserved je perfektní!! Je z Šantovky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, Lucinko :) Koupila jsem ho v Šantovce a ještě by ho měli mít :)

      Vymazat
  8. takéto náhrdelníky zbožňujem!!! :) nádherné

    pozývam ťa na môj blog a luxusnú giveaway: http://camomille-sign.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  9. Nad tým z Reserved som uvažovala ešte pred Vianocami keď nebol v zľave...nakoniec som si však vzala iba čelenku, lebo aj tie mali krásne!

    OdpovědětVymazat
  10. ten černý náhrdelník mám taky:))

    http://evelinkablog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Mě se strašně líbí ten černý!)

    OdpovědětVymazat
  12. Oba vypadají skvěle :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. krásné, ten černý je dokonalý <3
    náhrdelníky miluju, teď jsem si jeden obrovský objednala z ebay, tak doufám, že dorazí (a bude v celku) :D

    OdpovědětVymazat
  14. Oba jsou uplně nejluxusnější !

    OdpovědětVymazat
  15. Very beautiful!)))Would you like to follow each other? Just let me know in my blog. xoxo
    http://www.elationofcreation.com/

    OdpovědětVymazat
  16. I love your blog
    followed
    http://minimaysi.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  17. Nice blog! I follow you :)

    Kisses

    ARI

    www.misdetallesymas.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  18. Top necklace is gorgeous!!! Very stunning!! :)

    OdpovědětVymazat
  19. Ten z Reserved je dokonalyyyyyyyyyyyyyy :)
    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  20. náhrdelníky se mi líbí, ale spíše takové decentní (carma, medailonek apod) a poté se mi líbí takové ty řetězy z HM ale ne ty nejsilnější ty střední ve stříbrné barvě :)

    http://oprirodnikosmetice.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)