čtvrtek 9. ledna 2014

New in: Za prosinec

Přeji vám krásný čtvrteční den!
Chtěla jsem se vám ozvat už včera, ale byla jsem zase 2 dny v práci a nestihla jsem to. I tak vám ale slibuju, že se budu snažit psát co nejvíce :)

Jestli si vzpomínáte, tak už jsem jeden New in článek za prosinec dělala.
Ten jsem ale psala ihned ze začátku měsíce, kdy jsem si věci koupila. Prosinec byl dlouhý a během něj jsem si stihla ještě pár kousků pořídit.
A jelikož jsem slíbila, že vám ukážu i vánoční dárečky, které jsem dostala od přítele, tak jsem je sem rovnou zahrnula. Snad to nebude vadit :)




Potřebovala jsem si koupit nějaký teplejší svetr. Měla jsem představu, jak by měl vypadat, a tak jsem hledala. Nu, a přesně takový jsem našla v Reserved


Jenže to mi nestačilo (haha). Proto jsem se poohlížela po dalších a nakonec si koupila další dva- šedý z Mohita a béžový z Takka. Všechny tři svetříky mě stály okolo 400,-, což je super!



Z bižuterie jsem si z Mohita odnesla zlatý náramek (miluju ho!) s naušničkama a v Lindexu jsem nemohla nechat (za 99,-???) ty nejkrásnější skvosty.



Pořídila jsem si také nějakou tu halenku, košili, top.... :)


Mohito

Mohito
H&M
Amisu

A v neposlední řadě šátek (H&M), který teď nosím nejraději :)


To by bylo z mých nákupů asi všechno a teď vám ukážu dárečky od přítele :)
Dostala jsem:
- Košili (H&M)
- Skater sukýnku (Tally weijl)
- Psaníčko (Mohito) - moje vysněné!
- Pyžámko se Snoopym (H&M)
- Kalhotky (H&M)








Jsem opravdu šťastná, že ho mám, protože ví, jak mi udělat radost. Všechno jsem si sice sama vybrala, ale zkoušela jsem věcí hodně a přítel rozhodl :) 

Doufám, že se vám moje New in líbilo a brzy jsem tu s dalším článkem, tentokrát zase s outfitovým :) 

Mějte se kouzelně!

20 komentářů:

  1. Krásné věcičky, mně se nejvíce líbí ten bílý svetr!

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásné věci! :) Jsem unešená, a to psaníčko od přítele? Jedna báseň! Mám teď taky uchylku na pletené svetry, i když můj přítel je nesnáší :D Takže ten cením taky! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Veľmi pekné :) Už aj ja potrebujem urobiť nejaké poriadné nákupy :) A priateľa chválim, môj mi kúpi vždy niečo praktické, aj pyžamo, ale na viac sa neodváži :)
    Erika's Life

    OdpovědětVymazat
  4. Bizu to je moje a nadhera!! To psanicko je take bozske, krasne nakupy!

    OdpovědětVymazat
  5. najviac sa mi páči bižutéria :) a tú kabelku s tigrom som videla predvčerom v Nákupných maniačkach ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný nákup! Nejvíc se mi líbí ta modrá halenka :)

    OdpovědětVymazat
  7. Nejvíc mě zaujaly ty naušnice :-))

    OdpovědětVymazat
  8. Vedela by som si vybrať. Máme podobný štýl, veľmi sa mi páči tvoj nákup :) Lovely photos ! Great post <3 :)

    ℓα ℒιcσrηe - ℒa vie est ℓa petite ℓicorne.

    OdpovědětVymazat
  9. náušničky z Lindexu už chci strašně dlouho a nikde jsem je neviděla, snad ani v tom Lindexu když jsem tam byla.. nebo jsem slepá :)) jsou překrásný a chci je :)) chceme s přítelem vyrazit do prahy nebo plzně, tak se po nich juknu... :))

    OdpovědětVymazat
  10. Ty naušnice z Lindexu musím říct, že vypadají dost dobře! :))) Svetry se mi líbí :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Úžasné nákupy, líbí se mi snad úplně všechno, nejvíc ale ten béžový svetr z Takka, košile a ty náušnice z Lidnexu...už jak dlouho takové sháním a za 99 Kč bych je tam taky nenechala. Super :))

    OdpovědětVymazat
  12. Moc se mi líbí ta kabelka :)

    nicolexs.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Great clothes!

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  14. Brala bych snad každou z těch věcí!! Moc pěkné.. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Moc pěkné věci, včetně dárků od přítele. A ten bílý svetr je super! :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)