sobota 18. ledna 2014

(OOTD) Kožená bunda s kožuchem

Hezkou sobotu!
I přes nepříliš pěkné počasí jsme vyrazili na město a cestou udělali pár fotek.
Měla jsem na sobě svého nového křiváka s kožíškem. Když jsem ho u nás v obchodě poprvé uviděla, nechával mě dlouhou dobu chladnou. Ale jakmile jsem si ho vyzkoušela, musel být můj.
Vypadá luxusně a je hrozně teplounký. Navíc ten jeho kožíšek!!!

Taky se vám tolik líbí, jako mně












Křivák a psáňo Mohito/ kalhoty House/ kozačky Sergio Todzi/ naušnice a náhrdelník H&M/ hodinky Geneva


Mějte se krásně a užívejte si víkendu. V pondělí jsem tu s dalším článkem :)

46 komentářů:

  1. Vypadáš v ní jak tlustá almara :D lol

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ooo, opravdu? ;) Nepřipadám si tak.

      Vymazat
    2. Ja si naopak myslim, ze ti velmi pristane a bunda ti pekne sedi a obopina stihlu postavu.. :)

      Vymazat
    3. Děkuju :) Štíhlá nejsem, ale taky si nemyslím, že bych byla nějaká tlusťoška :)

      Vymazat
    4. To by mě tedy upřímně zajímalo, jak vypadá taková 'tlustá almara'. :-) Pokud slečna/pán ví, že almara je ve skutečnosti skříň, asi těžko by vůbec zplodil takový nesmysl. Anetka má krásnou postavu a umí ji nosit. ;-)

      Vymazat
    5. Mně by to vlastně taky zajímalo :D Jsi zlato, Žanetko :* Děkuju :)

      Vymazat
  2. Opět ti to velmi sluší :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. fakt pekná. celý outfit vyzerá dobre :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mě se líbí hrozně je nádhernej :) kolik stál jestli s emužu zeptat a nová kolekce ???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo? :) Koupila jsem ho ve slevě za 699,-. Není z nové kolekce :)

      Vymazat
  5. tak ten je vážně úžasný <3 a jsi tady moc krásně nalíčená! :))*

    OdpovědětVymazat
  6. No matter what you're going through, it's always better if you have people to share it with.
    thank you for sharing this to us ,enjoy here
    love the scenery,love the girl,love the photos all!!!
    Hope to be your friend soon Pls post more!

    http://me-poppy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. nesluší ti :) máš typ postavy hrušky,takže úplně mimo ;) zbytečně ukazuje to,co nemá ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže mám chodit zahalená, co nejvíce to jde? Jenom kvůli tomu, že mám větší boky a postavu hrušky? ;)

      Vymazat
  8. You look amazing!! Fabulous coat and boots! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Peknučký outfit :) Máme rovnaké čižmy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujuuu :) Botičky jsou nejpohodlnější :)

      Vymazat
  10. ta bundička je krásná, moc ti sluší :)

    http://evelinkablog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Ta bunda je skvělá a moci ti to sluší :).

    OdpovědětVymazat
  12. Ta bunda je úžasná! Strašně ti sluší. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Great Blog! I love the style of it

    visit my
    Blog | Facebook | Bloglovin

    I'm a digital artist from Germany
    I make header for bloggers
    I'll make a giveaway soon and maybe you will own a new costumized header ;)

    let me know what you think :)

    would you like to follow each other?

    OdpovědětVymazat
  14. Škoda, že na žádné fotce není pořádně vidět délka a spodní lem (kde končí a jak je zpracovaný) bundičky.. Ale jinak hezký, občas se tebou nechám ráda inspirovat :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Její zakončení jde vidět na čtvrté fotce :) A není krátká. Je akorát, jen bylo chladněji, tak jsem si pod ni vzala delší svetr :)
      Děkuji :) To mooc ráda slyším :*

      Vymazat
  15. Sluší ti to a bunda je super!! :-*

    OdpovědětVymazat
  16. Tak ta bunda nemá chybu. :-) Jsi opět moc hezky nalíčená a o vlasech zase nemluvím. :-D

    OdpovědětVymazat
  17. love your style can you follow me back? thanks!!
    http://goodbyemyloverbutiloveyou.blogspot.com.es/

    OdpovědětVymazat
  18. Pekné samotné kúsky, len by mi k tomu išli čierne členkové čižmy na opätku! :)

    vladiesblog.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Ty by byly lepší, to je pravda, ale nemám žádné takové, v kterých bych nezmrzla :) Tak až na jaře :)

      Vymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)