neděle 12. ledna 2014

(OOTD) Moje vínová kráska

Slibovaný outfit je konečně tady!!!
Málem jsme ho se sestrou nestihly nafotit, ale nakonec nám štěstí přálo a pár fotek z toho přeci jen vzešlo.
Má to ale jedno velké ALE. Fotky celkového outfitu se moc nepovedly, a tak jsem vybrala alespoň některé.

Kabátek, který mám na sobě, mám nový (můj dvanáctý do počtu:)) a je z H&M. Ihned jsem si jej oblíbila a nosím ho skoro pořád. Mám ráda jednoduchost a zároveň eleganci, což naprosto splňuje.
Ve středu mi také dorazily nové botičky z Botova (zn. Sergio Todzi), se kterýma jsem maximálně spokojená.
V dnešním OOTD bych ale nechtěla vyzdvihnout kabát ani boty, ale moji novou kabelku z Lindexu, kterou jsem dostala na Vánoce od své maminky. Sama o sobě je opravdu zajímavá, prostorná, v krásné módní barvičce. Líbí se mi jak k černému kabátku, tak i k béžovému a šedému.

Zkrátka pro mě představuje takový ideální kousek!













Kabát, naušnice a šátek H&M/ legíny Reserved/ kozačky Botovo/ kabelka Lindex/ hodinky Geneva


Přeji všem krásnou neděli! 

15 komentářů:

  1. Krásny outfit boty mám podobné iba zo striebornou prackou :) XOXO -N

    OdpovědětVymazat
  2. Hezká. Poslední dobou upřednostňuju o něco menší, alej je pravda, že praktičnost je prostě praktičnost :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta kabelka je vyborna! Uchvatila me jak barvicka, tak i tvar! Sikovny Jezisek maminka :-*

    OdpovědětVymazat
  4. Na kabelku jsem se v Lindexu taky dívala,ale asi nejsem typ na fialovou :( Tobě fakt sluší.

    OdpovědětVymazat
  5. Veľmi pekné :) Presne takú nejakú kabelku hľadám, len inej farby, fialovú by som veľmi asi nevyužila :) Ale pekne :)
    Erika's Life

    OdpovědětVymazat
  6. Jsi krásná :) ta kabelka je boží :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Vínová barvička je jedna z mých nejoblíbenějších a kabelka je nádherná :)

    OdpovědětVymazat
  8. Vážne krásna farba ♥ A tie čižmy, och ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Absolutely beautiful!! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Super čižmy :)

    http://victorys-diary.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  11. Ty fotky jsou dokonalééé vlastně ty jsi dokonaláá :-*

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)