čtvrtek 2. ledna 2014

(OOTD) V novém kabátku

Krásný čtvrteční den!
Jsem tu s dalším outfitovým postem. Dneska vám toho nebudu moc povídat, jelikož už je po 13. hodině a já ležím zachumlaná v pelechu. Už od včerejška mě děsně bolí žaludek a není mi vůbec dobře. A jelikož jdu zítra do práce, tak se musím urychleně zotavit. Kéž by to bylo možné lusknutím prstů...









Kabát Mohito/ legíny, kabelka a naušnice H&M/ rtěnka Heidi

A jedna bonusovka s tím mým zlatem :*


Mějte se krásně! 

48 komentářů:

  1. Anetko, ach! Jsi nádherná! Jsem moc ráda za další příspěvek a Tobě to nesmírně moc sluší =* a s partnerem jste tuze krásní ♥

    OdpovědětVymazat
  2. jeej,akí ste spolu krásni :)))))) samozrejme aj kabátik je skvelý a v kombinácii s tým rúžom to krásne vyniklo :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné a moc Ti sluší ta rtěnka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee, děkuju! :)
      A to se v ní vždycky bojím vyjít, protože na mě každý kouká... :)

      Vymazat
  4. TEn je nádhernej !!! :) Sluší ti to mooc:)

    www.luceiglam.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Moc Vám to spolu sluší a ten kabátek je dokonalý.:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Sluší ti to , rtěnka je super!

    OdpovědětVymazat
  7. teda Tobě to ale sluší :)) máš tak krásní vlasy... :)) s přítelem Vám to moc sluší :))

    OdpovědětVymazat
  8. Ježiš vy jste krásní! :-) Moc vám to sluší :-) A ten nový kabátek je super! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme :)
      Kabátek miluju a asi ještě dlouho budu :)

      Vymazat
  9. Páni ten kabátek je na tobě dokonalý. Jsi moc krásná

    OdpovědětVymazat
  10. Jak porcelánová panenka :-*

    OdpovědětVymazat
  11. wow jste úžasní! moc ti to sluší a ten kabátek nemá chybičku :)

    OdpovědětVymazat
  12. Kabát je super a originální, za mě rozhodně palec nahoru ;-) Odstín rtěnky je taky skvělý. Jinak bonusovka s přítelem je skvělá, vypadá, že má i radost, že bude na tvym blogu. Nebo o tom nevěděl? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Jsem ráda, že se líbí :)
      Haha, přítel o tom vůbec nevěděl a kdybych mu to dopředu řekla, tak by mi to okamžitě rozmluvil :D Byl to ale hezký den, tak máme pár opravdu hezkých fotek :)

      Vymazat
  13. Jsi krásná :) S přítelem ti to moc sluší :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to mě tak zlobí ... :P Děkuju :)

      Vymazat
  14. To obočí už mas fakt krásný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Ještě to není úplně ono, ale je to lepší :)

      Vymazat
  15. Máš krásné líčené, takové retro :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To už mi psala kamarádka- prý tady vypadám jako herečky ze 40. let :D Děkuju :)

      Vymazat
  16. Ten kabát je naozaj krásny!:O

    PS: Pozývam ťa na môj blog kde práve prebieha giveway : http://dia-valentins.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miluju ho :) Jsem ráda, že ho mám :) Děkují :)))

      Vymazat
  17. moc vám to sluší jsi tu hezky nalíčená

    OdpovědětVymazat
  18. WOW, nádherné fotky, určitě jsou focené s Tvým novým foťákem, že? :-)

    S přítelem Vám to teda sekne a Ty jsi byla moc hezky nalíčená, smím se zeptat, co používáš za make-up? Jsi jako porcelánová panenka. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ano, museli jsme ho ihned odzkoušet :)

      Děkuju :) Jako makeup jsem měla BB cream- je super :) Moc děkuju :*

      Vymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)