čtvrtek 23. ledna 2014

Random

Krásný čtvrteční den!
Dnes jen taková všehochuť, aneb random
Nahromadila se mi spousta fotek, tak proč alespoň některé neukázat :) 

Ještě předtím, než se na to vrhneme, bych vám chtěla strašně moc poděkovat za veškerou vaši podporu. Za to, že mě denně navštěvujete, každým dnem se mi zvyšuje návštěvnost blogu, ale také mi přibývají noví čtenáři (už je vás tu 450!:**)! Všechny tady vítám a jako poděkování jsem si nachystala menší giveaway, která bude brzy na blogu. Ještě jednou děkuji! :* 

Moje aktuálně nejoblíbenější řasenky (především ta vlevo od Essence- po jejím nánosu mám řasy až do nebe:D) Takže, pokud byste chtěly recenzi, moc ráda ji udělám :)


Nové botičky z Botova, které jste už mohly vidět v předchozích outfitových článcích..


Strašná prča, že? :)


Miluju ovoce! A hlavně ananas!!! 


Když jsem našim pod stromeček nadělila Dolce Gusto... ta neskutečná radost (především ta mamčina) byla k nezaplacení.


A tak ,,dolcegustujeme" - mňam! 


Pořídila jsem si další kabelku (Mohito)...


Od božské Jitušky (děkuji, K.:**)


Voňavý koutek...


,,Smell like a man, man!" Heh, součást dárku pro přítele :) 


Po ránu.. nenalíčená, neučesaná a v županu, když telefonuju s přítelem :)


Brzy se vám zase ozvu :)
Mějte se krásně!

20 komentářů:

  1. Ta kabelka je opravdu hezká :) asi se za tebou stavím do Mohita :))

    OdpovědětVymazat
  2. Hi! Lovely blog and great post! We invite you to visit my blog :) kisses! ;) www.mvesblog.com

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluji k novým čtenářům :)
    Kabelka je opravdu krásná a líbí se mi Tvůj voňavý koutek :). Musím taky říct že jsi nádherná i nenamalovaná :), ani mi to nepřijde že nejsi nalíčená.

    OdpovědětVymazat
  4. mne sa posledna foto paci, vyzeras ako biznis zena, ktora sa ani rano neodtrne od prace :D bodaj by ja som takto vyzerala rano :D

    Viva la Vida Dorota

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotečky! Doufám, že to byl příjemný hovor hihih:)

    OdpovědětVymazat
  6. Přemýšlím, kde mám nejbližší Mohito :D Ananas také miluji, ale nesnáším jeho loupání a vykrajování dužiny. To bych střílela :)))

    OdpovědětVymazat
  7. Na tu kabelku jsem dnes koukala, v hnědé barvě tedy, ale ta černá je hezčí :-*.. A dávám hlas recenzi i s fotečkou před a po :-).

    OdpovědětVymazat
  8. Určitě by recenze na řasenku/y bodla!:)
    Ta kabelka je suprová! ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkný fotky, máme úplně stejný kávovar akorát v černé :D

    OdpovědětVymazat
  10. Určitě udělej recenzi :))) Kabelka je pěkná i ty botky! :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. I love your Bag so much!!!

    FOLLOW ME
    http://rimanerenellamemoria.blogspot.de
    https://www.facebook.com/Rimanerenellamemoria
    http://instagram.com/rimanerenellamemoria

    OdpovědětVymazat
  12. Já mám vždycky po ananasu takovej divnej pocit v puse..:D
    Taky doma dolcegustujeme:)))) Hezký fotky!

    OdpovědětVymazat
  13. Dolce je nejlepsi!! Vybrala jsem si ho letos k Vanocum :) a recenze na rasenku by se mi libila :)

    OdpovědětVymazat
  14. samé pekné fotky. Vidím medzi parfémami Litle Red Dress, ten mi krásne vonal. Kabelka je nádherná a dolce gusto - mňam, tiež by som si dala :)

    OdpovědětVymazat
  15. great post and lovely blog! i cannot wait to see more from you [: your photos are great!!
    and would you be interested to follow each other?? do let me know!

    Xxx
    www.thedancingpencilonpaper.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  16. Recenziu by som uvítala :) Fotky sa ti podarili a aj celý článok :)
    Adysha

    OdpovědětVymazat
  17. great blog and interesting post ;)

    follow? :)

    OdpovědětVymazat
  18. Great post!!!Cool)))Would you like to follow each other? Just let me know in my blog. xoxo
    http://www.elationofcreation.com

    OdpovědětVymazat
  19. kávovar bych taky brala, ten náš je vcelku na nic :D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)