pátek 17. ledna 2014

Troška nostalgie: Jaký byl rok 2013?

Tento článek jsem plánovala už delší dobu, ale čekala jsem, až na něj přijde ta správná chvíle.
Ta nadešla právě dnes. Vždycky se snažím myslet jen na to pozitivní, co se v předchozím roce událo. Bohužel to kolikrát nejde. A ani rok 2013 nebude vyjímkou

Když se zamyslím nad otázkou- ,,Jaký pro mě vlastně byl?"
Musím být k sobě upřímná- stál za houby. Z větší části byl spíše nešťastným, než šťastným. 
Nastaly v něm velké zvraty, se kterýma jsem se dlouho nedokázala vypořádat a obrátily můj život vzhůru nohama- ať už se to týká školy, rodiny, či práce. Trvalo mi opravdu dlouho, dát se znovu dohromady a být zase taková, jako dřív. Teď na sebe mohu být hrdá, protože jsem to zvládla a v mém životě už zůstala jen pouhá jedna překážka, která bude už také brzy minulostí a začnu konečně nanovo (DOUFÁM!) :)

Ale samozřejmě nepíšu tento článek, abych si jen postěžovala, ba naopak! Ráda bych vyzdvihla ty šťastné momenty a připomenula si, jaký byl rok 2013 z té lepší stránky
A jelikož jsem nerozhodná a nevěděla jsem, které fotky vybrat dříve, tak jsem udělala menší koláže.
Snad se vám budou líbit :)


Spousta radostí....
Pořídila jsem si vysněné zlaté hodinky za pár kaček// Ládovala se čokoládovýma bonbonama// V létě se grilovalo// Dostala jsem nádherné růže od svého přítele na naše další výročí// Sestra mi vylepšila pokojíček// Oslavila jsem své další narozeniny a pochutnala si na výborném dortu// Nakupovala jsem//  Dostala jsem ten nejlepší dárek- konečně nový mobil// ...a také raketu// Prožila jsem skvělé Vánoce// Chodila do kina// Odvážila jsem se a koupila si sytě červenou rtěnku od Heidi


Prožila jsem další úžasný rok s přítelem <3 
A ikdyž jsme si prošli větší krizí, stále držíme při sobě a milujeme se. Netřeba víc dodávat- jsem s ním šťastná!!!


Výletovala jsem co nejvíce, jak to šlo.
Fulnek// Muzeum Veteránů// Fulnecký zámek// Zimní procházka u přítele// Na minigolfu// ZOO Olomouc// Letní festival Moravské hrady// Jánský vrch// Zlatý Chlum// Oblíbený Kryštof// Josef von Eichendorff// Splav// Z festivalu- naše trojka// Vláček v ZOO// Karlova Studánka


Jedla jsem spoustu vynikajícího jídla a sladkých teček. 
Mňam! Ještě teď se mi sbíhají sliny!
Borůvkový řez v Lipenské kavárně// Pohár Waikiki v Karolince// Pizza ve Fulneku// Letní ovocná nálož// Narozeninový oběd v Osíčku// Nejlepší zákusek// Na obědě s přítelem// Snídaně z lásky


Užila jsem si léto a letní outfity, které miluju a těším se na letošní.
Kalhoty ebay, kabelka Grosso, lodičky Asos// Top H&M, psáňo New Look// Šaty Asos// Šaty Mango// Šortky House// kraťásky ebay, lodičky Botovo// Top Mango, klobouk a psáňo H&M// Top Next, šortky H&M// Overal Next, pásek Takko// sukýnka Reserved, psáňo ebay


Lakovala, lakovala, lakovala jsem... :) 
Neskutečná mánie, která mě v tomto roce postihla.
Ingrid Cosmetics// Lambre// Golden Rose// Miss Sporty & Essence & Ingrid Cosmetics// GS// GS// Rimmel// Rimmel


Užila jsem si naopak i jarní/podzimní/zimní outfity- s mýma vestičkama a kabátkama :)
Vesta Gate, šála a klobouk Reserved, kabelka H&M// Vesta ebay, silonky F&F// Kabát Mohito, kalhoty House// Trenč a boty ebay// Kabát Romwe, čepice Mohito// Vesta H&M, legíny Reserved// Kabát F&F, svetr Next// Pončo Oodji// Vesta Gate, bundička Orsay// Trenč z Lightinthebox, límec Takko


A rozhodla se k zásadním změnám. 
Obočí bylo prioritou a díky všem vašim názorům jsem se jej odhodlala změnit k lepšímu. To samé se týká i mého těla, kdy jsem se rozhodla zhubnout. Váhu mám teď sice o 2kg nahoře a boky jsou bokama, ale už nejsem tak nešťastná, jako na začátku. Jen by to chtělo zase zpevnit a k tomu se určitě brzy dopracuji- už se těším :) 

Uuuuuf, článek je za námi, doufám, že se vám líbil a že jste se semnou vrátily zpátky do roku 2013, a taky si zavzpomínaly :) 

Mějte se krásně! 

9 komentářů:

  1. velmi pekny clanok :) Je skvele, ze ste spolu ostali, aj ked ste mali krizu, ono to ten vztah este posilni.. vyzeras krasne v kazdom outfite a ten tvoj klobuk je skvely.. ako anglicka princezna :)

    Aj ja som si zaspominala, ale skor na moje licenia a outfity za rok 2013 TU

    OdpovědětVymazat
  2. Super clanek anetko ;) pro mne byl taky rok 2013 narocny, hlavne zkloubit malou a praci, nekdy je to opravdu narocne :( mrzi me ze mi nevyslo te navstivit v santovce, ale tento rok uz utcite !;) mas krasny blog a hlavne inspirujici, musis se priznat ze par veci jsem si koupila na zaklade toho ze jsem je videla u tebe, nooo trochu jsem se opicila ;) mej se krasne a tesim se na dalsi clanky ;) magda

    OdpovědětVymazat
  3. Great Post, I love it!
    you have a new follower!

    RUBYREDIRIS.BLOGSPOT.COM

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherně shrnuté a jak vidím, měla jsi skvělý rok:) Já doufám, že ten letošní bude lepší než ten minulý, který nestál za moc:) Bude to všechno nové, jelikož mě čekají přijímačky a střední škola, tak doufám, že to nové bude jen dobré:)
    http://lovely-pinkk.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný článek a s přítelem jste nádherní Anetko.

    OdpovědětVymazat
  6. Hezký článek. Obočí máš teď myslím si skvělé ;-) a s přítelem přeju hodně dalších společných let/desítek let :))

    OdpovědětVymazat
  7. Měla jsi krásný a zajímavý rok :-)
    super fotky!!
    thevoguebyme.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Moc hezký článek.

    V úvodu bych chtěla říct, že někdy nám život přinese změny, které si člověk třeba nenaplánoval a představoval si to jinak, ale věřím tomu, že všechno je tak, jak mělo a má být, vím sama, o čem mluvím. ;-)

    Vybrala jsi krásné fotky, zaujaly mě hlavně ty s přítelem, protože Vám to moc sluší. :-) Tak ať Vám to v tomto roce klape, jak to jen půjde.
    Obočí máš momentálně super a líbí se mi i Tvá postava. ;-)
    Tak ať jsi v tomto roce spokojenější, než v tom minulém a ať Tě život naplňuje. :-)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)