pondělí 6. ledna 2014

Trošku z jiného soudku, aneb když se rozhodnu uklízet!

Dnešní článek, jak už z názvu vypovídá, bude o mém puntičkářství. No jo, na mamku ještě nemám, ale můžu se tak nazvat i já :)
Uklízím skoro pořád- především tedy skříň, doplňky a často si rovnám i poličky. Kde to ale vázne, je můj šuplík (!!!). Ten jsem vám raději nefotila, jelikož by tu neměl co dělat (je v něm binec, až se stydím :)).

Úklidy moc neplánuji, většinou na ně dojde řada, když se mi něco nelíbí, jak je narovnané (nebo spíš není).
Tentokrát jsem udělala vyjímku a úklid si naplánovala na poslední den mého volna, a to na dnešek.


Nakonec to ale dopadlo úplně jinak a do úklidu jsem se vrhla už včera. Uvědomila jsem si totiž, že jdu ještě dneska ráno na vyšetření a nevím, kdy se vrátím.

Nejdříve jsem se vrhla na svou skříň, na svou milovanou skříň, kterou bych hned vyměnila za jinou, jelikož v ní postrádám kousek místa.
Napadlo mě, že bych mohla zužitkovat všechny krabičky (z Ladyboxů) a košíky, které doma mám, a udělat jednou pro vždy tomu otravnému chaosu konec.

Dopadlo to asi takhle:





Krabice jsem zaplnila a vrhla se do zbylé části skříně, abych vše porovnala a hlavně se v tom vyznala.




A řeknu vám- konečně jsem spokojená, ikdyž je to v rámci možností. Jak už jsem psala dříve, nemohu se dočkat vlastního bytu (domu až časem..snad), kde bude moje šatna zabírat celou velkou místnost :) Teď se bohužel musím smířit s tím, jak to je. Kabáty, boty, aj. musím mít bokem, což mě trošku rozčiluje. Mám ráda všechny svoje věci pohromadě, ať mám na ně dohled :))))

Po úklidu skříně jsem se přesunula k mým oblíbeným zkrášlovacím doplňkům (včetně fotky mého přítele:))


Bohužel mi pořád chybí stojánek na naušnice a stojánek na řetízky. Jsem z toho nešťastná a doteď lituju, že jsem si je nekoupila v Nanu Nana, ikdyž nebyly tak úplně podle mých představ. Snad příště :) 

Snažím se tedy aspoň o to, aby byly naušnice u sebe, náhrdelníky u sebe, náramky u sebe, atd. 
Zatím se mi to docela daří. Pouze skvosty (naušnice) z Lindexu mají své oprávněné, samostatné místečko :))))







Potom následovaly police, ze kterých jsem vám nafotila dvě části, a to:

--> ubytování pro mé laky na nehty (konečně jsem udělala zásadní krok, některých se zbavila a některé podarovala sestře)


--> moje radosti, které mám na památku.

- Všechny tři perníková srdíčka jsem dostala od přítele <3- z pokaždé jiné ZOO.
- Přáníčko k 18. narozeninám bylo součástí dárečku od mého milovaného párečku Denisky & Tondy.
- Čokoládku z Německa mi přivezla moje Kristýnka
- Kouli do koupele mám od své kamarádky Nikči, která mi ji dost vtipně předávala :D
- Lístky jsou mou vzpomínkou na letní festival v Hradci nad Moravicí a hokej v Ostravě



A v neposlední řadě nesmím zapomenout na řádně ustlanou postel s mýma plyšáčkama :))




Jakým stylem si uklízíte vy samotné? Jste malinko puntičkářky? Baví vás to, anebo spíš obtěžuje? 

To bude pro dnešek všechno, doufám, že se vám článek líbil!
Tak trošku jste zase mohly nakouknout do mého soukromí, něco málo se změnilo, něco zůstalo. Nu, posuďte samy :)

PS: Možná jste si všimly, že jsem změnila vzhled blogu. Ten starý už mě nebavil, potřeboval změnu a tento se mi docela zamlouvá, co myslíte? :) 


Mějte krásné pondělí! 

14 komentářů:

  1. mňa upratovanie baví, no nie vždy mám naň náladu. Tiež si rada upratujem svoje haraburdy a tiež som sa k tomu chystala, no stao sa to, že som ochorela, tak z upratovania asi nič nebude...
    Inak bolo to príjemné náhliadnutie do tvojho kráľovstva. S tými krabičkami si to super vymyslela.

    OdpovědětVymazat
  2. Já úklid beru jako odreagování, vždy když si potřebuju něco ujasnit tak se vrhán na vyklizení skříní a preorganizování. Nebo to mam jako unikovou strategi, když se musím učit a vůbec se mi do toho nechce tak vždy začínám úklidem

    OdpovědětVymazat
  3. ubytovanie pre laky :D to ma pobavilo, milé :)

    OdpovědětVymazat
  4. ja milujem upratovanie! :D som tak trochu tiež puntičkár a vyžívam sa v tom keď si môžem všetko pekne upratať a utriediť :) ty to máš veľmi pekne poukladané :)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkné,jsi šikulka.Já dělám tento velký úklid všeho,vždy jednou za půl roku,taky jsem velká puntičkářka,vše musí být na svém místě.:-D Styl mame stejný spousta kočičků a krabiček,ráda vše třídím.Jinak takový menší úklid probíhá u mně vždy jednou za týden.Taky bych si přála,aby se mi do skříně vešli i kabáty a boty,ale bohužel.:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Skvěle uspořádané :) No já bych se měla taky vrhnout na uklízení mé skříně :D :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný, taky bych chtěla být puntíčkář, jsem spíš bordelářka :D Ale vždycky, když to začne být hrůza, tak se na to vrhnu, to zas jo :D Myslím, že se to změní až budu mít vlastní byt s přítelem, on nepořádek nesnese, takže u nás bude muset být uklizeno neustále :)

    OdpovědětVymazat
  8. Anetko, asi dvakrát jsem zkontrolovala URL, jestli jsem správně :D. Nový design je super. Moc se mi to takhle líbí.
    U fotek se šperky se mi zastavil zrak. Máš tolik krásných náušnic. Ach! A ponožky mám ve stejném košíčku jako ty :))

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkně ses do toho pustila Anet :-). Já to uklízení moc ráda nemám, vždycky se na to vrhnu s elánem, který za pět minut absolutně vyprchá :-D. U mě to také pořád není ono.. S přítelem bydlím rok v menším bytě a je to pro mě méně místa než jsem měla ve svém velkém pokoji u rodičů, takže se musím snažit šetřit místo pro oba a jen doufat, že snad jednou budu mít vlastní šatnu, spoustu stojánků na šperky, hodně krabiček na blbůstky a tak :-D..

    OdpovědětVymazat
  10. Já bych se do toho taky potřebovala dokopat. Ale moje skříň je tak malá, a stejně tak i pokoje, že mě to uklízení prostě nebaví, když nemám prostor, kam ty věci uložit.. Moc se mi líbí všechny ty košíčky :-) A ten koutek s doplňky.. Uff.. slintám :D

    OdpovědětVymazat
  11. Veľmi sa mi páči, ako to máš roztriedené do škatúľ a tak <3 A páči sa mi aj nový header blogu ! :3 Pekné fotografie.

    OdpovědětVymazat
  12. Ty jsi šikula! Také když se vrhnu na úklid, tak pořádně. :)

    Na mém blogu probíhá giveaway o poukaz v hodnotě 500Kč. http://krolling-done.blogspot.cz/2014/01/giveaway-o-poukaz-v-hodnote-500kc-na.html

    OdpovědětVymazat
  13. Já hrozně ráda uklízím:)! Skříně, bižutérii atd :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)