středa 1. ledna 2014

Vánoce 2013: Co jsem našla pod stromečkem...

Milé čtenářky,
vítám vás u prvního lednového článku roku 2014. Achjo, zase mi bude chvíli trvat, než si zvyknu psát jiný rok. Jak jste strávily Silvestra? Doufám, že jste si ho užily a dnes vám není moc zle :)
K mému Silvestru vám napíšu článek co nejdříve.

Jelikož jsem vám slíbila, že i já vám ukážu, co jsem našla pod stromečkem, tak jdeme na to :)


Ježíšek byl letos štědrý, jako každý rok. Ale tentokrát jsem své dárky nijak neřešila, moc věcí si nevybírala, naopak jsem se snažila udělat co největší radost svým blízkým. To, co jsem jim nadělila, vám ukážu v samostatném článku :)

Největší radost mi udělal řidičák ....
Chtěla jsem si ho udělat už dávno, ale pak jsem to zase zapomněla řešit, nastoupila na vysokou, věčně jsem nebyla doma a neměla na to čas. 
Při nástupu do práce jsem si uvědomila, že mi schází a že by se mi už opravdu hodil. Chtěla jsem si na něj našetřit, ale Ježíšek mě mile překvapil :) Ještě pak nějaké to autíčko a jsem nejspokojenější :)

.... A vysněný Nikon V1!!!
Ten jsme dostaly se sestrou, ale převážně je pro ni, jelikož skoro všechno fotí právě ona a je mou nenahraditelnou fotografkou :) Bez ní bych polovinu článků (především outfitových) vůbec neměla...



Dále jsem dostala:

-úžasné roztomilé pyžamko & papučky 



- něco málo z kosmetiky


- nejoblíbenější parfém i včetně úžasné taštičky


- nesměly chybět ani ponožky & spodní prádlo (nejoblíbenější klasika:))


- kabelku (Lindex)


- něco málo z oblečení- halenka, svetřík & kabát Mohito



- doplňky- šála, čepice & náhrdelník, pásek (opět Mohito, hih)



- nový diář & penízky


- polštářek, který se mi hodí do pokojíčku :)


- hry- fotbálek (nová závislost:D) & Pivní hru (tu jsem nadělila já a je vážně príma)


S Ježíškem jsem maximálně spokojená! Nejsem náročná, potěší mě každá maličkost a v tomto případě mě potěšilo opravdu všechno :) Děkuji :*

Další Ježíšek mě čekal u přítele, kterého jsem si vyzvedla teprve 2 dny zpět, a tak dodatečně nafotím, co pěkného jsem dostala, ikdyž jsem si všechno vybírala sama :D

Jako vždy mě i samozřejmě zajímá, co hezkého jste dostaly právě vy, tak budu ráda, když mi to zanecháte v komentářích :) 

Budu se těšit.
Přeji krásný den!



23 komentářů:

  1. Teda, hrozně se mi líbí to pyžamko, chlupaté ponožky, ten kabát je překrásný a ta kabelka áách :) ! Dostala jsi opravdu překrásné dárky :) !

    OdpovědětVymazat
  2. Oh, to jsi měla štědrého Ježíška. Kabelka a kabátek jsou úžasné.. a o doplňcích ani nemluvím. Vše se mi moc líbí :)

    PS: Happy new year ♥ :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezký post, Anet, ráda tak nějak načuhuju k jiným :D :-) Hezké dárečky a z řidičáku bych měla taky největší radost :) Jinak přeju krásný Nový rok :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherný dárečky a ten kabátek je úžasnej :)

    OdpovědětVymazat
  5. Kabát vypadá dobře :) papučky s pyžamkem jsou roztomilé, ach jo a já tentokrát ani ponožky nedostala :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Stejný foťák. Je skvělý :)

    www.katerina-f.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. ten dárkový poukaz na vodičák je super :D

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Little Ann,

    teším sa s Tebou, máš krásne darčeky a to všetky. Zároveň Ti chcem popriať všetko najkrajšie v tomto roku, nech sa ti darí a nech spravíš spolu so sestrou opäť skvelé fotky s tým perfektným novým foťákom.

    Katharine

    OdpovědětVymazat
  9. Teeeda, to jsou krásné dárečky! :) To pyžamko je luxusní :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  10. Moc hezké dárečky! :) Budu držet palce s řidičákem taky bych se do něj měla pustit. :D :)

    OdpovědětVymazat
  11. Dostala jsi moc hezké dárečky a foťák vypadá hodně dobře. Už delší dobu o něm přemýšlím jestli pořídit nebo ne:)

    OdpovědětVymazat
  12. Jůůů, to pyžamo je úžasný a ten náhrdelník...wau ;-)

    OdpovědětVymazat
  13. Happy New Year 2014 ♥
    alexxieofficial.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  14. Krásné dárečky:-) krásný Nový rok:-)

    OdpovědětVymazat
  15. Super dárky:) Krásný rok 2014!

    OdpovědětVymazat
  16. Moc se mi líbí kabelka z Lindexu ! :)

    OdpovědětVymazat
  17. Tomu sa hovorí nádielka a po Nikone V1 pokukujem už dlho :P

    OdpovědětVymazat
  18. krásný dárečky, ten kabátek z Mohita mám stejný, ale krátký, jako koženou bundičku se stejným vzorem a je skvělý :))))

    OdpovědětVymazat
  19. Měla si krásného ježíška,ta kabelka je bezkonkurenční.:-)

    OdpovědětVymazat
  20. Krásne darčeky si dostala! Podobné papučky som si našla pod stromčekom aj ja!

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)