pondělí 10. února 2014

Instagram IX.

Pěkný pondělní večer!
Jakpak se máte? Doufám, že dobře. Já mám teď dva dny volna, tak si je užívám v pohodlí a teple u přítele.
Zrovna jsme dokoukali The Wolf of Wall Street (naprosto boží film- Leo je boží!) a teď už zase koukáme na ZOH. Plánujeme si ale pustit ještě nějaký další film, u kterého už i nejspíš usneme :))
Nejsem spáč, ale poslední dobou jsem brzy unavená, brzy usnu a taky dlouho spím- dneska až do 10:00, a kdyby mi nezazvonil budík, tak spím až do oběda :D Taky to tak někdy míváte?

Mám pro vás další várku fotek z instagramu, na který teď celkem často a moc ráda přispívám :)

Před odjezdem z práce...


Úžasný dezert v Panerii...


S miláčkem na zákusku a horké čokoládě...


:) ...


Na kávičce s mojí K. :)


Oblíbenci :*...


Miluju špagety!!!


Jede se do práce...




30 komentářů:

  1. krásne fotky :) tá veľká horúca čokoláda! mňam :)
    môžem sa spýtať čo máš na tých špagetách? kečup? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Čokoláda byla výborná! Naprostá delikatesa :)
      Na špagetách mám svoji omáčku, kterou dělám- oprančená cibule, oprančený salám a k tomu kečup :)

      Vymazat
    2. ahaaa:) nevedela som čo sú tam tie kocky :) ďakujem ;)

      Vymazat
  2. dezert vyzerá super ! mňam .. no hlavne tá blúzka je krásna, čo máš na fotke :)

    www.wendy-lookbook.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Miluju spánek,takže když nic nemusím,ráda si postím - často do dvanácti někdy i dýl:D
    Ty špagety! Ňam! A ty jsi zase tak krásná :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Waaaau :D To já bych tak dlouho nevydržela spát (anebo si to nalhávám :D) :)
      Moooc děkuji :*

      Vymazat
  4. Hned mám zase chuť na sladké, když to vidím. A ta čokoládaaa! ❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám chuť na sladké skoro pořád :D

      Vymazat
  5. Krásné fotky :) Ten make-up od Rimmelu jsem si jeden čas kupovala, ani nevím, proč jsem vlastně přestala.... :) A ty kafíčka. Mňam, to je moje :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Na makeup nedám dopustit, začala jsem si ho kupovat až teď a nemůžu si ho vynachválit :)

      Vymazat
  6. pretty :)

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Fotky jsou nadherne! Uzivej volna :) spinkani do skoro poledne znam moc dobre :D Jinak Vlk me zklamal :/ Leo byl bozi, ale na Gatsbyho to nemelo :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Andrejko :) Volno už mi bohužel končí, ale odpočinula jsem si. Přežiju 3 dny v práci a mám před sebou volný víkend :) Gatsbyho jsem ještě stále neviděla (až se stydím), tak nemohu posoudit, ale Vlk se mi líbil :)

      Vymazat
  8. Krásné fotky :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. lovely photos!

    http://thisgirlloveschic.blogspot.co.uk


    xx

    OdpovědětVymazat
  10. Moc pěkná kabelka :) Jinak používala jsem stejný make-up a byla jsem sní taky hodně spokojená, ale teď jsem vyzkoušela make-up od Artristry a jsem ještě víc spokojená a nemůžu si ho vynachválit :)
    http://luci-fashion.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Tak ten tvůj makeup vůbec neznám, ale ráda na něj kouknu :)

      Vymazat

  11. hello dear. you have very nice blog. I love it <3
    tell me what about follow each other, I always follow back so let me know (>‿♥)
    xoxo from Spain
    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpovědětVymazat
  12. Mnam mnam, taky bych sla na azakusek =)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)