pátek 7. února 2014

Když se nudím, zapnu si Polyvore.com ...

Krásné páteční dopoledne!
Název dnešního postu vypovídá o všem. Na stránku Polyvore jsem narazila teprve před týdnem a musím uznat, že si mě ihned získala. Tvoření outfitů mě šíleně baví a tady se meze nekladou. Můžete si tam sice nastavit cenovou relaci, ale já to nedělám. Baví mě značky, jako jsou Michael Kors, Saint Laurent, Chanel... Od MK mám vyhlídnuté psaníčko, tak doufám, že si ho brzy nadělím :)

Dnes bych vám chtěla ukázat čtyři outfity, které jsem vytvořila.
První dva z nich jsou spíše ležérní a zbylé dva outfity jsou takové holčičí, romantické...
Oba dva styly mi nejsou vůbec cizí, ba naopak, dělala jsem to podle toho, co bych si na sebe vzala a co se mi líbí.
Teď jsem zvědavá, jaký z těchto outfitů se bude nejvíce líbit právě vám.
A můžete si taky tipnout, který se nejvíce líbí mně :) Budu se těšit na vaše komentáře :*

1.


2.


3.


4.



Mějte se krásně!

15 komentářů:

  1. Nejvíce se mi líbí kombinace číslo 3 a 4, ale Tebe bych si odhadla možná na tu 1. I když se třeba zrovna pletu a bude to právě 4 =) Která je tedy za mě TOP!

    OdpovědětVymazat
  2. Super - já bych vyrazila ve všem :)

    OdpovědětVymazat
  3. První a poslední jsou nejvíc top ! ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Já nevím proč, sicese mi tyhle koláže líbí, ale já ač jsem to zkoušela, nikdy jsem na polyvore nevydržela déle, než 5 minut. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Všechny modely se ti povedly, ale mně se nejvíc líbí čísla 2 a 3. :))

    OdpovědětVymazat
  6. Mě se líbí všechny! :) Taky mám chvilky kdy tam tvořím a jen tvořím :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Za mě číslo 1 :) A když mám romantickou náladu tak 4 :D:)

    www.lucieglam.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Ten první a poslední je nejlepší:)) Občas tam taky zavítám, jen mám pak vztek, že na některé ty věci ani nemam:DD:)

    OdpovědětVymazat
  9. OOO, ta jednička!!! :) Ten web vůbec neznám, děkuju za rozšíření obzorů :)

    OdpovědětVymazat
  10. Great post ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/
    http://shinestarminex.tumblr.com/

    OdpovědětVymazat
  11. I would like to invite you on my website :) I hope you will join into my contest:

    you can win L'OREAL cosmetics! http://name-ityourself.blogspot.com/2014/02/loreal-contest.html
    Kisses!

    http://name-ityourself.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. taky jsem včera kolážovala na plyvore :))

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)