neděle 23. února 2014

Když si víkend užívám plnými doušky...

Milé čtenářky,
konečně jsem se dostala ke slibovanému článku, ve kterém bych vám ráda shrnula moje třídenní volno, aneb prodloužený víkend.

V pátek jsem byla ještě v práci, ale měla jsem ranní, takže jsem se domů dostala relativně brzy (cca v 18:15). Na nádraží mě už čekal přítel i s mojí sestrou, nasedli jsme do auta a jeli si pro objednanou pizzu. 


Objednali jsme si Hawai (naše klasika) a Provinciale, kde jsou základem feferonky. O tom, jak nám málem uhořela pusa, vám nemusím ani psát. A ikdyž mám ostrá jídla ráda, tohle byl už doslova extrém :)


Po pizze jsme jako každý pátek usedli k našemu oblíbenému Harrymu...



... i s oblíbeným vínečkem- Pálavou <3


Samozřejmě jsme se nedodívali, jelikož jsme byli s přítelem tak moc unavení, že jsme kolem 22:00 vypli TV a šli spát. Na druhý den nás totiž čekala celodenní oslava narozenin mojí tety. Tentokrát se nefotilo, takže fotky ze sobotního dne bohužel nemám. Oslava ale byla úžasná, pořádně jsme se nadlábli, popili, v 18:00 jsme se všichni dívali na hokej a poté si zahráli Activity, u kterých jsme se dost nasmáli :)

Na neděli jsme měli naplánovaný výlet do Ostravy- na nákupy a do Ikei
Nejprve jsme sjeli do Forum Nová Karolina, kde jsme si obešli pár obchodů, odkud jsem si něco málo odnesla z Nanu Nana a z Promodu, a zašli si na výborný oběd do skvělé restaurace, kde jsem si dala šťavnatý kuřecí řízek na másle s opékačkama. 



Zbytek jsem dokoupila v Avionu a taky jsem si něco málo přivezla z Mohita z Olomouce :) 



Večer jsme zakončili hokejem. Přítel chytal, tak jsem se na něj jela podívat a byla jsem nadšená! 
Je to šikulka a hokejisti mě fakt berou :P



V pondělí už jsem se jen válela u notebooku a lenošila. Přítel byl v práci, a tak mi i nic jiného nezbývalo.
Jakmile přijel, sbalila jsem se a vyrazili jsme k nám domů. Ihned po příjezdu jsem si vybalila nákup z Ikei a zapálila svíčku do té nejkrásnější lucerničky.



Bylo to opravdu skvělé volno, odpočinula jsem si a vůbec se nenudila- tak to má podle mě být!
Brzy vám ukážu, co nového jsem si pořídila a doufám, že už vám zase co nejdříve nafotím nějaký ten outfit!


Mějte se krásně a užívejte si slunečné neděle! :*

12 komentářů:

  1. Jde vidět, že jsi si volno opravdu užila!:)
    Lucernička se mi moc líbí, taky bych si nějakou chtěla pořídit :)

    OdpovědětVymazat
  2. Takove dny jsou nejlepsi (at uz to jsou vikendy ci vsedni dny), tesim se na odhaleni nakupu a ta "lucernicka" je moc pekna.

    OdpovědětVymazat
  3. no musel to byť prijemný vikend. A ked vidim tie tašky s nákupmi, verim že si fakt skvelo nakupila :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásně využité volníčko! :-*

    OdpovědětVymazat
  5. Wow, tak to sis musela víkend opravdu náramně užít, jinak Harry je prostě klasika, viděla jsem ho snad milionkrát a stejně mě neomrzí :-) :-D.
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  6. jéé, krásně využitý čas <3 já jsem si volna neužila, ani nepamatuju, takže se těším na nějaký podobný prodloužený víkend! :)) <3

    OdpovědětVymazat
  7. Jéé ta svíčka v té lucerničce vypadá skvěle :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Krásný článek! Můj přítel také chytá a s hokejisty to máme stejné. Zbožňuji je <3
    Lucernička mě také doslova uchvátila, zvlášť s vonnou svíčkou :))

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to máš za sebou hezký víkend Anet :-). Úplně jsem dostala chuť na pečené brambory :-). A na Harryho taky koukám poctivě každý pátek! A to v sobotu vždycky vstávám po 6h do práce :-D

    OdpovědětVymazat
  10. Nedivím se, že tě hokejisti berou. Jen si ho hlídej, je po nich velká sháňka! :D Krásně užitý víkend Anet :)

    OdpovědětVymazat
  11. Hey! Great post I just came across
    your blog and I love it! It would
    be amazing if you could visit my blog too.
    We can also follow each other if you like! :)
    http://herakliografeioteleton.blogspot.gr

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)