středa 26. února 2014

Moje princezny, aneb jak jsem zase neodolala...

Hezké středeční dopoledne!
Konečně jsem se po delší době prospala a cítím se skvěle. Únava, kterou teď nahradila pozitivní nálada, je pryč. Venku už sice není tak krásně, jako předešlé dva dny, kdy jsem byla v práci (samozřejmě- jako naschvál), ale i tak jsem štastná, že mám volno, jsem odpočatá a mám u sebe svého přítele!


Musím vám říct, že i já jsem ZASE neodolala. Někteří jste ji mohli vidět už na instagramu- moji novou béžovošedou krásku. Jakmile mi kamarádka řekla, že je ta moje černá i v dalších dvou barvách, neváhala jsem a letěla se na ni mrknout. Nejdříve mě tolik neuchvátila. Anebo vlastně ano, ale zarazil mě její odstín.
Představovala jsem si ji jinak- asi více do béžova. Nu, každopádně! Odešla jsem bez ní.
A jak plynul čas, stále jsem na ni myslela (to je sranda, že? ...myslet na kabelku :D), až jsem se nakonec rozhodla, že si ji koupím.
Když jsem s ní přišla do práce, holky se mi smály- nač mám dvě stejné kabelky??? :) Sama vlastně nevím, ale když se mi něco hodně líbí, nezáleží mi na tom.

Taky to tak máte, nebo jsem jediná takový blázínek? 

Ještě bych dodala, že kabelka vypadá pokaždé jinak, co se odstínu týče. Hodně záleží na osvětlení- jednou je totiž béžová, jednou starorůžová, jednou béžovošedá, jednou šedá....



Mějte se krásně a co nevidět jsem tu s outfitovým článkem :)

20 komentářů:

  1. Obě vypadají luxusně! :) :D A neboj když mám něco ráda sem schopná to mít ve více barev. :)

    OdpovědětVymazat
  2. To chápu,já taky občas myslím na nějakou věc,která mi utchvěla v hlavě a myslím na ní tak dlouho,dokud si pro ní zpět nezajdu.:-)S barvami to mám taky podobné,vlastním dva stejné trenčkoty v rozlišných barvách.:-)Ty kabelky jsou skvostné,přemýšlím nad tou krémovou,je to prostě perfektní barva.:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Taketo jednoduche a neprecapane kabelky mam velmi rada. Zmesti sa tam toho vela a vyzera stale pekne.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezky jsi je nafotila. Je super, že je prodávají ve více barvách! :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Eli :* Líbí se mi i v té bledě modré, jsou fakt hezké všechny :)

      Vymazat
  5. Taky jsem si ji chtěla koupit, ale usoudila jsem, že je zbytečné mít dvě kabelky naprosto stejného stylu, takže si počkám na jinou co si zamiluji :)

    OdpovědětVymazat
  6. Je nádherná :)) Těším se na outfit :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. je krásná, už se moc těším, až ji ukážeš v outfitu :* a taky mám jednu kabelku v černé i tělové :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aspoň, že nejsem jediná :D :* V outfitu ji ukážu hned zítra, jen v takovém jednoduchém ale :))

      Vymazat
  8. Je vážně nádherná, strašně se mi v béžové líbí, ale štve mě, jak je má každý :( :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě taky štve :( Tu černou má snad opravdu každý a s tou béžovou to nebude za chvilku jinak :(

      Vymazat
  9. Obe jsou krasne, ale zdaji se mi byt tezke :/

    OdpovědětVymazat
  10. Vypadají skvěle, obě. Když se mi něco líbí, taky občas kupuji dvakrát :D

    OdpovědětVymazat
  11. Všem děkuji za komentáře, moc mě těší, že se vám líbí :*

    OdpovědětVymazat
  12. SCHÁNÍM TU BÉŽOVOU, KDYBY JSTE MI JÍ CHTĚLA NĚKTERÁ PRODAT BUDU ŠŤASTNÁ!! 731 231 939

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)