pondělí 17. února 2014

Odpoledne v Ikei

Krásný pondělní den!
Uplynul již přesně týden od mého posledního příspěvku na blogu. Tentokrát za to nese vinu nedostatek času pro focení. Nápady by byly, ale realizace nemožná. Ráda totiž fotím za jasného světla, aby byly fotky co nejpěknější a nejostřejší, takže doufám, že se to zlepší a budu více stíhat.

Od soboty až do dnešního dne (včetně něj) jsem měla 3 dny volna. Měla jsem pěkně nabitý víkend, ale moc jsem si ho užila. Dneska už se jenom flákám. Celé mé třídenní volno vám shrnu v samostatném článku a taky vám už brzy sdělím několik novinek, které jsem slibovala, takže se můžete těšit :)

V dnešním článku bych vám už ale přeci jen chtěla povědět o mém včerejším stráveném odpoledni v Ikei.




Ikea je prostě ráj!

Každý, kdo už v ní někdy byl, semnou musí rozhodně souhlasit. 
Nakupování bytových doplňků mě snad baví ještě více, než nakupování oblečení. A to je u mě co říct. Dokonce teď nevěřícně kroutím hlavou nad tím, co jsem právě napsala, ale je to tak. 
Ikea má tolik krásných věciček!!! Tentokrát jsme jeli za jasným cílem, ale nakonec jsme z plánovaných věcí pořídili pouze skleničky pro sestřenku a krabice pro tetu. Ale to vůbec nevadí, jelikož tam za necelý měsíc jedu znovu, a to hlavně s maminkou. Nikdy tam nebyla a protože je do bytových doplňků blázen, bojím se, abychom ji z tama ještě vůbec někdy dostali :D Taky předpokládám, že se pěkně rozšoupneme a na to se už neskutečně těším :)

Včera jsem si koupila jen drobnosti, a to: dvoje balení svíček, zrcátko (nakonec jsem se rozhodla pro jiné, takže tohle poputuje k sestře), velkou lucernu na svíčky a dvě malé, které využiju jinak (vše nafotím) a čokoládky. Co se týče lucerniček, tak ty mě naprosto nadchly! Jsou opravdu nádherné!




Mějte se krásně! 
Venku svítí sluníčko...mmm...dýchá na mě jaro :)))

13 komentářů:

  1. Souhlas, Ikea je prostě ráj o tom žádná :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Ikeu mam moc moc rada. Je, lucerna na svicky? Ja vim, ze meli hodne podobne kvetinace. Jinak jejich svicky jsou uzasne! Miluji je!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, lucerna :) Co se týče květináčů, tak ty jsou opravdu podobné a taky moc krásné :)

      Vymazat
  3. Mám ráda Ikeu ty jejich doplnky, svíčky atd :))) Musím se jet podívat :) dlouho jsem tam nebyla :d

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. v ikei viem vždy tiež preprášiť penaženku :)

    OdpovědětVymazat
  5. V Ikei bych strávila i celé odpoledne:) mají tam nádherné dekorace:) A ty svíčky zbožnuju:)

    OdpovědětVymazat
  6. Svíčky jsou strašně krásné! Celkově je Ikea úžasný obchod se spousty nádhernými věcmi :)

    OdpovědětVymazat
  7. ikea je nej svíčky mají dokonalé:)

    OdpovědětVymazat
  8. Ikea má nejlepší svíčky..taky když tam jedu tak si vždy nějakou koupím, ale nechápu pořád proč, když si svíčky vůbec nezapaluju :D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)