čtvrtek 6. února 2014

(OOTD) Když vysvitlo slunce...

V úterý jsem měla volno, a tak jsem konečně udělala všechny balíky a odnesla je na poštu.
Měla jsem spíše odpočívat, jelikož jsem byla už od soboty dost nachlazená, ale zkrátka jsem musela.
A protože mi lezou kabáty krkem, vzala jsem si na sebe svůj huňatý svetr z Takka. Pod ním jsem samozřejmě měla další dva svetříky a tričko (jinak bych asi zmrzla).

Outfit mi nafotila mamča, a tak fotky vypadají tak, jak vypadají (nejsou úplně ostré). Focení není její oblíbená činnost a navíc s foťákem ani pořádně neumí. Pak jí vysvětlujte, jak se zaostřuje, přibližuje, atd ... :))) Ale i tak jsem jí vděčná za ochotu a za fotky, které mi udělala!







Svetr Takko/ legíny Reserved/ boty CCC/ šála a brýle Mohito/ kabelka a naušnice H&M


Mějte se krásně!

27 komentářů:

  1. Ten svetr a šála jsou skvělé.
    Sluší ti to :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obojí zbožňuju :) Děkuju, Luci :**

      Vymazat
  2. Tak ten svetr je parádní! Jsi kočka :-*

    OdpovědětVymazat
  3. Nahodou, podla mna mamka ti urobila pekne fotky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fotky jsou pěkné, ale nejsou moc ostré (tak jsem to myslela) :))

      Vymazat
  4. toto je veľmi krásny outfit! páči sa mi ten sveter :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nahodou, mamca foti hezky:)) Moc pekny outfit, ten svetr je zajimavy, posledni dobou na takovych podobnych ujizdim:D:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A tak, není to nejhorší (musím nakonec uznat:))
      Děkuju! Taky se mi tyto volné huňaté cardigany líbí čím dál více :)

      Vymazat
  6. Fotky jsou náhodou v pohodě :) Moc ti to sluší, máš super vkus :)
    Тнє ∂ιαяу σƒ ριєяєттє

    OdpovědětVymazat
  7. Ten svetr je naprosto boží :-*

    OdpovědětVymazat
  8. Sluší ti to moc :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. wow uzasny sveter! :)

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Tady jsi roztomiloučká, Anetko.

    OdpovědětVymazat
  11. You are styling girl!! You look fabulous!! Love those sunglasses!! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Tobě sluší úplně vše :)

    OdpovědětVymazat
  13. Dokonalý outfit,ten svetr je krásný.:-)

    OdpovědětVymazat
  14. To je hrozně super ! Takové pohodlné outfity miluju !

    OdpovědětVymazat
  15. Moc pěkný outfit, sluší ti too!:)

    OdpovědětVymazat
  16. Mas proste uzasny vkus anet :) jooo a vcera jsem byla v karoline v mohitu a koupila si stejny nahrdelnik jak mas ty a udelal mi veelkou radost :) magda

    OdpovědětVymazat
  17. You look great! I love your outfit <3 Nice blog btw! Please also check out my blog http://kimaitabar.blogspot.co.nz/. Keep blogging girl! You deserve more views. Have a nice day x

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)