čtvrtek 27. února 2014

(OOTD) Vytáhla jsem kožíšek...

V pondělí, jakmile jsem venku uviděla sluneční paprsky, neváhala jsem a vytáhla svou novou kožešinovou vestu. Kabáty mě už zkrátka nebaví.











bundička Mohito/ vesta London/ legíny Reserved/ šátek a kabelka H&M/ boty Deichmann/ naušnice Gate


Přeji všem hezký čtvrtek!

20 komentářů:

  1. Jak já už se těším až na sebe hodím šortky a tílko a vylezu ven, takové dny mám nejraději :) !
    Vestička je krásná a moc Ti sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já se zase těším, až na sebe vezmu šaty a lodičky! <3 Nemůžu se dočkat!
      Děkuji, Romanko :*

      Vymazat
  2. Sluší Ti to Anet :) Ta kabelka je nádherná - přesně moje barvička :)

    OdpovědětVymazat
  3. jéé, ta kabelka je vážně úžasná <3 sluší Ti to, moc :*

    OdpovědětVymazat
  4. Nejkrásnější! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. You look AMAZING!!! You have the most beautiful eyes!! Wonderful photos! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Achjo, já když tu kabelku vidím, tak mám nutkání si pro ní ihned běžet :-D. Sluší ti to :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je krásná, takže ti rozumím :D Děkuju :)

      Vymazat
  7. Anetko já bych už k tomu nepřidávala šátek a tento tvar kabelky je podle mě hodně classy a nějak mi k outfitu nesedí. I když na této bloggerce to vypadá dobře
    http://lookbook.nu/look/5662414-H&M-Bag-Winter-Wonderland

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šátek byl bohužel nutností, jinak by mi umrzl krk. Ono bylo chladno, ikdyž jsem měla vestu. A jen proto, aby to vypadalo co nejlépe, nedbám- dbám i na své zdraví :)
      Co se týče kabelky, líbí se mi. Záleží na vkusu :)

      Vymazat
  8. Moc pěkná vestička a nádherná kabelka!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Mám z obou věcí velkou radost :)

      Vymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)