středa 19. února 2014

Ty nejroztomilejší spací šortky

Hned v pátek, jakmile mi přišla výplata, jsem vyrazila do H&M, kde jsem si pořídila kabelku (o té jindy) a tyto nejúžasnější, nejroztomilejší a nejkrásnější šortečky na spaní.
No dobře, nebudu přehánět, ale jsou fakt boží! Kromě toho, jak vypadají, jsou i neskutečně příjemné a pohodlné na těle. Budou stoprocentně patřit k mým nejoblíbenějším!

Jak se líbí vám? 

 






H&M


Přeji všem hezký středeční den!

17 komentářů:

  1. Nádherné sú...neviem sa rozhodnûť ktoré sû krajsie :33

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera. Ja na nich fičím už asi 3 roky a doma mám možno aj desať kúskov a stále cítim potrebu vlastniť nové :) Čo už keď ich robia také krásne ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jsou skvělé. Takové mám nejradši :)

    OdpovědětVymazat
  4. božíí :) já mám tyhle šortky na spaní strašně ráda :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jéé ty jsou fakt moc roztomilé :) Ty růžové jsou super! :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. su krasne, ale mne by bola urcite zima.. v lete z nesiem spat len v tricko a potrebujem dlhy spodok.. :)

    Viva la Vida Dorota

    OdpovědětVymazat
  7. Jé tak ty jsou kouzelné! Hlavně ty puntíčkové:)

    OdpovědětVymazat
  8. Jééé a já včera v H&M byla a tohohle jsem si nevšimlaaa! :) Jsou krásné :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  9. Také jsem si oblíbila šortky na spaní, tyhle jsou krásné, škoda, že mám HM trošku z ruky, taky bych si pro ně došla. Za kolik je mají?
    :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je škoda :( Dala jsem za oboje dohromady 399,-.

      Vymazat
  10. Iiii what an amazing pyjama shorts!

    Love it !

    Wanna follow? Let me know, I'm fashion-beauty blogger from Slovenia.

    www.blogvivalavida.com

    OdpovědětVymazat
  11. Tak ty kraťásky jsou úžasný! :)
    Na mém blogu běží giveaway! :) Budu ráda když se zůčastníš. O co se hraje? Se dozvíš u mě na blogu. Výhra určitě bude stát za to! :)
    http://noordinary-girl.blogspot.cz/2014/02/giveaway-no1.html

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)