úterý 4. února 2014

Zase to Mohito...

Kouzelné úterý všem!

Venku je tak božsky! Miluju, když se vzbudím a za okny svítí sluníčko. Připomíná mi to léto, jen teplotně moc ne (haha). Každopádně i tak mám dneska lepší náladu a už dlouho jsem postrádala tento pocit.
Leden uplynul jako voda, jako každý jiný měsíc. Nevím, čím to (a opravdu by mě to velice zajímalo), ale všechno neskutečně letí. Už by ten čas mohl (ksakru) zpomalit.
V tomto roce mě čekají určité změny a zásadní kroky, tak doufám, že vše dopadne tak, jak má, a budu zase šťastná a spokojená. Brzy se o všem dozvíte.

Dnešní článek bude zaměřen na nové věci, které jsem si koupila v Mohitu (ZASE!). Tentokrát se to ale bude týkat doplňků a kabelky.


Na mém instagramu jsem se vás ptala na názor, zda si tuto kabelku pořídit, anebo ne. Psaly jste mi, že jednoznačně ano. A co bych to byla za blogerku, kdybych své čtenářky neuposlechla :)
Kabelka není moc prostorná, je trošku menší, než ostatní kabelky, které mám, ale ničemu to nevadí.
Nemusím mít všechny stejně velké ,,krávy" :))))
A víte, co je na ní nejlepší? To, že stála pouhých 399,- <3



Nu, a včera jsem si koupila božský řetízek s mašličkou, která je z bílých perliček a sluneční brýle (Exclusive collection). Oboje za 129,-.





K brýlím dostanete při jejich zakoupení i luxusní černé pouzdro, ve kterém je i černý hadřík na čištění. 
Zamilovala jsem si je ihned, jelikož se mi moc moc líbí zlaté lemy a kočičí styl. 
Když jsem si je nasadila, hned jsem si představila, jak ležím u moře, čtu si časopis a popíjím koktejl, nebo drink :)))


 


Achjo, už se taaaaaak těším na léto!!!

Taky už vás pomalu, ale jistě rozčiluje nošení kabátů? Čekala jsem, kdy to přijde......


Užívejte si dnešního sluníčka :***

19 komentářů:

  1. Věcičky jsi pořídila opravdu moc krásné. Co já bych dala za trošku slunce tady, je to tu šedé a pěkně hnusné!

    OdpovědětVymazat
  2. Jééé krásne veci, u nas teda vneku je ošklivo =D

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mam Mohito mooc rada, vzdy tam koupím aspon nějakou blbost, jako náušnice nebo tak:D Jinak ta kabelka je uzasna a za ty peníze ještě víc:D:)

    OdpovědětVymazat
  4. krásné věci, hlavně ta kabelka se mi moc líbí;)

    OdpovědětVymazat
  5. Ja chci taky Mohito v Brne!!! :D kabelka je super :)

    OdpovědětVymazat
  6. Veľmi pekné :)) Ten náhrdelník sa mi páči najviac! :) Erika's Life

    OdpovědětVymazat
  7. Ta kabelka je krásná, Anet :) Mohito mám také moc ráda.

    OdpovědětVymazat
  8. Kabelka se mi moc líbí a líbí se mi, že není zase až tak velká :)

    OdpovědětVymazat
  9. Och ta kabelka je božská :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Takové brýlky bych chtěla taky ! :)

    OdpovědětVymazat
  11. krásne si nakúpila. Páči sa mi aj kabelka, aj náhrdelník aj okuliare :) Ja už dúfam, že zima nebude a že sa nám bude vyjarnievať :)
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
  12. já mám kabáty moc ráda, vlastně by mi ani moc nevadilo je nosit celoročně :D ale na druhou stranu.. tepla už se nemůžu dočkat :))
    nakoupila jsi bezva! ale mám pocit, že Ti práce v Mohitu moc neprospívá! - přece jenom, musíš tam nechat půlku výplaty :D (měla bych to stejně :(( :D <3)

    OdpovědětVymazat
  13. Krásné věci,ta kabelka je úchvatná!:-)

    OdpovědětVymazat
  14. Brýle vypadají dobře a ten řetízek je nádherný. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Anet, ty bys neměla prostě pracovat nikde jinde! Tohle se mi děsně líbí- když někdo pracuje, kde rád nakupuje, opravdu rád- jako ty :) Věci jsou krásné, nejvíc jsem unešená z mašličky, je taaak roztomilá! <3

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)