čtvrtek 27. března 2014

Giganti doby ledové

Vítám vás u dalšího článku z Prahy!
Včera jsem vám ukázala fotky z první expozice, kterou jsme navštívili a dneska bych vám ráda ukázala fotky z té druhé, která nese název Giganti doby ledové.
Tady byl vstup poněkud levnější, než v té předchozí- 150,- na osobu. Součástí expozice je i Labyrinthum a Spacetube. Samozřejmě jsme si všechno prošli a užili si zábavu :)



Hned u vchodu nás vítal Šavlozubec ...


Uvnitř už na nás čekal lenochod, gigantopitékus, mamut, americký lev, aj.





Po prohlédnutí gigantů jsme zavítali do Spacetube...


... kde se s námi točil svět :)
Pro představu vám ukážu mého přítele. Nevím proč, ale fotka mi nešla nahrát taková, jaká je, ale nahrála se dost přesvícená :(
Na mě se můžete podívat na instagramu :)


A nakonec jsme šli bloudit do zrcadlového labyrintu... :)



Přeji všem krásný den!

8 komentářů:

  1. Super fotky :)) V zrcadlovém labyrintu jsem byla taky je to tam boží :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Teda vy jste si ten výlet užili :-) Musel to být skvělý a pohodový víkend :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Užili. Úplně maximálně :* Hned bych se vrátila zpět :)

      Vymazat
  3. Byla jsem v zrcadlovém labyrintu ve Vídni, dovezla jsem si bouli na čele. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hehe, šikulka :D Ale neboj, mně se v těch labyrintech točí trošku hlava a pomalu ani nevím, kam mám jít, ikdyž je to primitivní :D

      Vymazat
  4. Jeee krásný výlet a krásnější fotky!

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)