úterý 18. března 2014

New in: Ideální kousky na jaro

Zase mě popadlo nutkání, pořídit si nové lodičky. Jaro se blíží, takže proč ne (důvody se vždycky najdou :) )

Jako vždy jsem si otevřela své oblíbené Botovo a vybrala si starorůžové lodičky do špičky. 
Myslím si, že jde o klasiku, která nikdy neomrzí. Navíc jsem ještě nikdy předtím růžové neměla, proto z nich mám snad dvojnásobnou radost. Přišly pečlivě zabalené, hned dva dny od objednání. 






Dnes to ale nebude jen o lodičkách. Ráda bych vám ukázala i můj nový bomber jacket, který jsem si koupila v neděli u nás v Mohitu
Na obchodě visel už nějakou dobu, ale k jeho vyzkoušení jsem se dostala až v tu neděli a to pouze čirou náhodou. Okamžitě se mi zalíbil a už byl můj :) Nemůžu se dočkat, až ho provětrám. Bude úžasný jak ke kraťáskům, tak i k džínám. Hlavně mě nadchly jeho vzory květin <3 



Jak se vám tyto kousky líbí? 


Budu se těšit na vaše komentáře! :)


21 komentářů:

  1. Nadhern kousky! Hlavne lodicky. Lakaji me v jine barve a zajima me, jaky maji podpatek? Respektive jaky sklon? Na strankach totiz jejich vysku nemaji napsanou :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Andrejko :) U těch mých růžových je podpatek 9,5 cm. V jaké je ještě mají barvičce? :O

      Vymazat
  2. Krásné jsou :)
    Hlavně ty růžové semišky.

    OdpovědětVymazat
  3. Lodičky jsou ňu, opravdu nádherná barva! :-*

    OdpovědětVymazat
  4. bože, ten bomber je úžasný <3 můžu se zeptat, na kolik Tě vyšel? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju :* je vážně perfektní! úplně ho ta Tobě vidím :P

      Vymazat
  5. Tie ružové lodičky sú bezkonkurenčné! Určite ti budú slúžiť ešte veľa rokov :)
    LIPSTICK JUNGLE BLOG

    OdpovědětVymazat
  6. no tak ty růžovky vypadají nádherně!! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ty lodičky jsou naprosto boží :) Strašně se těším, až zas bude pěkné počasí a já budu moct nosit lehké věci :)
    Hedwica♥

    OdpovědětVymazat
  8. Růžové lodičky jsou perfektní kousek.

    OdpovědětVymazat
  9. Ach tak ty lodičky by se mi taky líbili :) Jsou nádherné :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Achbože, ty lodičky! Jsou perfektní :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ty růžové jsou nádherné Anetko! Budou ti rozhodně slušet :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné kousky ! :) Lodičky jsou naprosto super! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Krásné kousky,lodičky jsou dokonalé.:-D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)