pondělí 17. března 2014

Na skok v DM: Kosmetické novinky

Hezký den všem!
Dneska máme pondělí 17. března a mně právě začala týdenní dovolená! Třikrát hurááááá :) Ani nevíte, jak jsem se na ni těšila. S přítelem jsme si naplánovali výlet do Prahy, kam odjíždíme ve čtvrtek odpoledne. 
Už se nemůžu dočkat! <3

Teď ale zase zpět k dnešnímu článku, ve kterém vám chci ukázat moje kosmetické novinky. Bohužel nemám všechno v jedné fotce, protože jsem fotila na dvě etapy, tak snad to nebude vadit.




Upřímně? Začínám být posedlá rtěnkama a leskama na rty
Nikdy jsem si na ně nijak zvlášť nepotrpěla, ale poslední dobou mám neustále potřebu, si je kupovat.
O mé pauze v práci jsem si s V. vyrazila do DM jen tak na ,,čumendo". Vlastně ne. Šla jsem za jediným cílem, a to tužkou na obočí (Essence). 
Tužku jsem popadla, ale místo toho, abych s ní šla ihned k pokladně, začala jsem obhlížet regály s dekorativkou. Vyzkoušela jsem si dvě rtěnky a jednu z nich jsem si i odnesla- sladce růžovou Kate<3 od Rimmel London (odstín 101).



U rtěnky jsem ovšem neskončila. Vzpomněla jsem si, že mamka potřebuje tělové mléko, tak jsem sáhla po klasice (Balea). Jenže moje drahá V. si stále vybírala make-up a já měla min. dalších 5 min na to, abych si ještě něco vybrala. A hádejte co? Zahlédla jsem stojan s náramkama od značky She a bylo rozhodnuto.


Pamatuji si slova, která mi V. řekla. Přesnou citaci nevím, ale bylo to něco ve smyslu, že jdu do drogerie a odnesu si náramek. Hehe, to jsem celá já

Při dalších návštěvách DM a shánění nového makeupu jsem vítězně odešla s makeupem od Rimmel London (odstín 201- Classic Beige). Odstín mi sedl skvěle, ale perfektní bude až teprve potom, kdy moje pokožka chytne barvičku, protože jsem teď bílá jako stěna.


Poslední koupí byl lesk na rty od Astor, který nese název ,,Sexy coral". To by sedělo. Barvička je naprosto úžasná, letní, svěží...



... a šteteček na řasy & obočí (Ebelin), nebo-li rozčesávátko, jak já tomu říkám :) Už jsem ho nutně potřebovala, jelikož se musí pernamentní řasy občas pročesávat, aby byly pěkné a ,,neslepené".


Co vy? Taky máte nějakou tu svou kosmetickou posedlost? 


Mějte se krásně!
Brzy se vám ozvu s dalším článkem a také se můžete těšit na články z Prahy. Budu fotit o sto šest :)

12 komentářů:

  1. Já jsem posedlá kosmetikou celkově :D ! Nejraději ale nakupuji krémíky, odličováky, sprcháče a tak :) !
    Ten lesk vypadá úžasně :) !

    OdpovědětVymazat
  2. Ten Astor lesk vypadá skvěle!
    Krásně ti sedí k odstínu pleti.

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem ted ujeta na rtenky, pritom jeste nekdy pred rokem jsem je nepouzicala. Uz jich mam asi 15 a do konce zivota je snad nespotrebuju, ma spise vyrazne ruzove ci fialove a pouzivam je hlavne vecer, kdyz jdu s pritelem:D
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tu dovolenku by som hned brala :)
    Lesk na pery od astoru ma vazne krasnu farbu. Znacim si do wishlistu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem taky maniak na rtěnky, ale na svou obranu musím říct: Já je všechny stíhám unosit :-D! Novou posedlostí se mi staly i tvářenky, které se v mé kosmetické sbírce nějak přemnožily :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ta rtěnka má úžasnou barvu! Fakt krása. Asi se zastavím v DM hned dneska O:)

    OdpovědětVymazat
  7. Hezké věci! Ten lesk vypadá nádherně...

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  8. Kolik stál náramek? Je moc pěkný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 179,- :) Děkuji, taky se mi moc líbí, vypadá hezky i k hodinkám :)

      Vymazat
  9. Wow, krásný nákup :) taky začínám být posedlá rtěnkami, minulý týden jsem si koupila rovnou 3 :D Ten lesk je úžasný!! :)Hedwica♥

    OdpovědětVymazat
  10. Obě rtěnky jsou nádherné :)) Taky začínám pěkně sbírat rtěnky :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Ten náramek je úžasný! a o barvě rtěnky ani nemluvím, ta je naprosto dokonalá :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)