neděle 30. března 2014

New in: Radosti

Slunečnou neděli, moje milé čtenářky!
Doufám, že jste dneska pozitivně naladěny, užíváte si tepla a slunce, a k tomu rozdáváte úsměvy :)

Mám pro vás jednu velkou novinu. Včera jsem měla poslední směnu v práci a od dubna tam nastupuji už pouze jako brigádník. Mám před sebou přijímačky na VŠ a od května si začínám dělat řidičský průkaz.
Ráda bych vám o všem pověděla v samostatném článku (jak o práci v Mohitu, tak i o plánech), pokud budete chtít.

Dneska nebude další článek z prostředí Prahy, to nechme na chvilku stranou, ale chtěla bych vám ukázat moje nové radosti. Ve čtvrtek jsem si z Mohita dovezla nové hodinky a v pátek z Lindexu novou kabelku.
Z obou věcí mám obrovitánskoooooou radost, a to doslova! 
Nové hodinky jsem už potřebovala jako sůl, jelikož ty moje už pomalu začínají reznout (no jo, čekala jsem, kdy to přijde, když byly za pár kaček:)), a co se týče kabelky, tak mě ,,odrovnala" její nádherně béžovoučká barvička, která bude ideální pro nadcházející období jaro/léto.

Jak se vám líbí? 
Moc moc se budu těšit na vaše názory, mějte se krásně! :*











14 komentářů:

  1. Jee to je novinek! Držím palečky, at Ti vše výjde podle představ! :-*
    Hodinky i kabelka jsou krásné!! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty hodinky, ty jsou naprosto božíííí! :))) Taky teď po nějakých koukám :)
    Kam se hlásíš? Držím palečky, aby ti všechno vyšlo :)
    Hedwica♥

    OdpovědětVymazat
  3. Drzim palecky, ceka me to same...s tim rozdilem, ze kvuli hypotece musim byt v praci na plnej uvazek :/ ta kabelka i hodinky hsou uzasne

    OdpovědětVymazat
  4. kabelka je nadherna..musela som tvoj blog s tymto clankom ukazat aj mamine, reptoze presne takuto by sme aj my chceli :-) idealna farba a krasne aplikacie... len sa chcem spytat, vyzera byt dost velka a mohutna, ale mozno sa mi to len zda...:-)

    Viva la Vida Dorota

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hodinky si chci taky nějaké pořídit :)) Ta kabelka je boží :))

      http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

      Vymazat
    2. Děkuju, holky :) Kabelku mám v dnešním outfitu, tak mrkni :* Možná bude působit obrovská, ale je dle mého akorát. Záleží, na co jsi zvyklá :)

      Vymazat
  5. Zamilovala jsem si obě věci ! Jojojo ! to je táák super :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ta kabelka je bozska! Budes kocicka, úplně ji k Tobě vidím! :)) A hodinky jsou taky skvělé :)) <3

    OdpovědětVymazat
  7. Ta taška je vážně bomba!!! Naprosto úžasná! I hodinky jsou moc pěkné, parádní radůstky =)

    OdpovědětVymazat
  8. Wow! Really love the bag!
    Kisses
    Timeless Mode

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem si tu krásku béžovou pořídila taky :-D. Viděla jsem ji, pohladila, a musela ji mít :-D

    OdpovědětVymazat
  10. Kabelka i hodinky jsou opravdu krásné. I když já mám radši hodinky s kamínkama (jsem prostě straka jak vyšitá :D), ale tyhle se mi líbí, teda hlavně ten tvar :) Kabelky se mi líbí trošku jiného typu, ale barvička je opravdu pěkná :o)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)