pondělí 31. března 2014

(OOTD) Jaro je tady!

Ano, jaro je opravdu tady! 
Venku všechno nádherně kvete, je krásné počasí, máme lepší náladu a sluníčko nás pozitivně nabíjí. Miluju tohle roční období! Troufám si říct, že ho mám asi nejraději ze všech.

A protože je hezky, dostávám chuť na barevnější outfitové kombinace. V černé jsem se nachodila přes celou ,,zimu" až až, ale stále patří k mým oblíbeným a určitě ji hodlám nosit.
Včera jsem však sáhla především po pastelových barvičkách- po mém novém sáčku, které je mi sice větší, ale líbí se mi, a topu. Pastelové barvičky budu vždycky milovat, sluší jak blondýnkám, tak tmavovláskám a dle mého s nimi nic nezkazíte.
K outfitu jsem chtěla zvolit kraťásky světlejší barvy, ale to si nechám až na léto :))))










Sako Reserved/ top F&F/ kraťase a brýle H&M/ kabelka Lindex/ naušnice Gate/ hodinky Geneva/ náramky Claire's


Mějte se krásně!

30 komentářů:

  1. Miluji tyto svetle barvicky a naprosto s tebou souhlasim! Kabelka je vazne bozska! Ja bych se bile bala kvuli udrzbe, ale zacinam menit nazor!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :* Kvůli údržbě mám taky strach, pečuju o ni, jak nejlépe se dá :D

      Vymazat
  2. Krasny barvicky, je fajn konecne vidat na blozich barevne outfity! Barva toho saka ti strasne slusi a ta kabelka je uzasna!

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem taky tak ráda, že konečně přišlo jaro :-). Tohle období mám taky moc ráda. Ale spíš to teplejší jaro, jen sáčka - žádné bundičky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem zastáncem toho teplejšího :)

      Vymazat
  4. Opět kočka, moc ti to sekne ;))

    OdpovědětVymazat
  5. Takové barvičky mám velice ráda :)) To sáčko je krásné :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Jé ta světle modrá ti tak sluší. Vypadáš nádherně! Celý outfit se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné sako!

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miluju jeho barvičku a zlaté detaily :) Děkuju!

      Vymazat
  8. Už na insta jsem obdivovala:-*

    OdpovědětVymazat
  9. tá kabelka je krásna ! :) veľmi ti sedia pastelové farby :)))

    OdpovědětVymazat
  10. Súhlasím s Tebou, jar je najkrajšie ročné obdobie. Najradšej mám keď môžem vymemiť cižmy za lodičky :)
    Mimochodom veľmi pekné sáčko. Tá farba Ti nesmierne pristane :)

    http://www.margifashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se toho vždycky nemůžu dočkat! Kozačky mě hodně rychle omrzí :)
      Mockrát děkuji!

      Vymazat
  11. Nádherné barvičky ! Tohle ti moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A taky oblíbené barvičky :) Děkuji, Niki!

      Vymazat
  12. Gorgeous doll!! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Kombinace topu a saka je perfektní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi líbí :) Mockrát děkuju :)

      Vymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)