středa 12. března 2014

(OOTD) Oblíbila jsem si aztécké vzory

Kdysi mi byly aztécké vzory naprosto cizí. Poslední dobou ale zjišťuji, že se mi čím dál více zamlouvají.
Za poslední týden jsem si koupila tyto úžasné kalhoty a ještě šaty, které vám ukážu jindy.
Na kalhoty jsem narazila, jak jinak, než v mém oblíbeném H&M. Zalíbily se mi ihned na první pohled a po jejich vyzkoušení už nebylo úniku.
Zkoušela jsem si je ke starorůžovému sáčku a jak myslíte, že to dopadlo? Kvůli nedostatku času (jelikož se mi krátila pauza v práci) jsem si obojí odložila a ještě tentýž den jsem si musela pro obojí zaběhnout.
Nechala jsem tam necelých 1400,- (a to je před výplatou!), ale jsem šťastná jako blecha, že jsem si to nerozmyslela a koupila si to. Určitě bych později litovala, jak se znám.

Fotky jsou pořízeny až kolem páté hodiny večerní, kdy už pomalu zapadalo sluníčko.
Fotil mě přítel, a jelikož se mu prý všechny fotky povedly, tak je taky musím všechny publikovat (skoro všechny) :D














košile a brýle Reserved/ vesta Gate/ kalhoty, kabelka a náhrdelník H&M/ boty Deichmann/ náušnice Avon


Mějte se krásně!

14 komentářů:

  1. love the vest, pretty look :)

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Katatka jsou mooooc zajimava a i ta kombinace se mi moc libi :) tesim se i na sacko.

    OdpovědětVymazat
  3. K téhle kombinaci nemám co vytknout :) a fotky jsou krásné, máš hrozně milý pohled

    OdpovědětVymazat
  4. Moc ti to sluší! :) Kalhoty jsou krásné.
    tonyhumble.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Nohavice sú skvelé a čo sa mi páči je, že si to skombinovala s jednoduchými kúskami, takže výsledný outfit je super :)
    http://suzieandherlife.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherný outit! Tu vestičku a kabelku asi potřebuju!:D

    OdpovědětVymazat
  7. Ann, mě se hrozně moc moc líbí ty tvé sluneční brýle! Tvaru tvého obličeje moc sluší, a vypadají jinak než všechny ostatní! :) Mě se líbí taky aztécký vzor, ale spíš na halenkách, vestách a sukních, nicméně ta tvoje kombinace je taky moc pěkná :) (vratinka)

    OdpovědětVymazat
  8. Tento outfit se mi hrozně na tobě moc líbí :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Outfit je to pěkný, stejně jako ostatní, ale zrovna tyto kalhoty nejsou můj šálek kávy a i kdyby byl, tak já s mou postavou bych je mít nemohla :D Ale tobě to sluší.

    OdpovědětVymazat
  10. Tahle taška je prostě nejlepší :-), sama ji mám v béžovém provedení a nemohu si ji vynachválit :-).
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  11. Se stejným vzorem jsem si koupila v H&M triko s výstřihem na zádech a taky vyppadá super :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  12. Mě tenhle vzor.oslovil spíše na topech. Hrozně moc se mi líbí tvoje.brýle.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)