úterý 25. března 2014

(OOTD) Z Prahy

Hezký úterní den!
Dnes mám pro vás outfit, ve kterém jsem trávila 1. den v Praze, kdy bylo téměř léto. Netuším, kolik bylo stupňů, ale bylo božsky. Zašli jsme si s přítelem do Stromovky, kde jsme se nahřívali na sluníčku a užívali si volného času.
Vzala jsem si na sebe svoje nejoblíbenější červené šortky do pasu, k nim černé basic tílko a sako.
V ,,akci" můžete vidět i moje nové perly, které jsem si konečně pořídila. Čekaly na mě v H&M jako úplně poslední kus- měla jsem prostě štěstí! :)










Tílko, šortky, perly a kabelka H&M/ sako Ann Christine/ boty Deichmann/ brýle Reserved/ náušnice Avon/ náramky F&F


Mějte se krásně!

28 komentářů:

  1. Anet jako vždy ti to moc sluší! Ta bílo-černo-červená kombinace je skvělá. A perly? Efektní a celý look dotvoří tím správným směrem! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výrazný doplněk udělá hodně :) Děkuju, Adri :*

      Vymazat
  2. Nadhera! Moc ti to slusi a barevna kombinace ke skvela :) do Stromovky si musim udelat nekdy vylet s pritelem take, dekuji za inspiraci :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tato barevná kombinace se mi taky zalíbila, cítím se v těchto barvičkách veseleji :) Děkuji!
      Do Stromovky určitě vyražte, je to skvělý relax a příjemná procházka :)

      Vymazat
  3. Outfit je to hezký, ale přece jen na výletování si představím trošku jiný ohoz :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nelozila jsem nikde po skalách, nebo podobně :) Pro tento den byl dle mého outfit ideální :) Hlavně i skrze pohodlné boty!

      Vymazat
  4. Tomu říkám povedená kombinace. Ty šortky jsou krásné a je příjemné vidět i jinou barvu než černou nebo džínovou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee, děkuji :) S tou černou souhlasím, však už bude jaro/léto a barvičky budou potřeba :))

      Vymazat
  5. strašně Ti ten outfit sluší ! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Beautiful outfit!! That is such a pretty color shorts and that necklace is wonderful!! You look gorgeous and your legs are AMAZING!! Wonderful photos and background surroundings!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you so much for your beautiful comment, honey :)

      Vymazat
  7. Hodně povedený outfit :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc mě těší, že se líbí :) Děkuji :)

      Vymazat
  8. Šíleně Ti to sluší, jsi jako panenka :) !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako panenka... to se tak hezky čte! :) Děkuju, Romanko :*

      Vymazat
  9. Vypadat jako Ty, tak jsem šťastná! Opravdu moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee, děkuji za krásný kompliment :) Děkuji!!!

      Vymazat
  10. Tie perličky sú krásne!!! Aj outfit je pekný. Pokial človek nejde niekde na turu, tak nevidim problém sa takto pekne obliect. Tiež to preferujem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :* Kdybych šla na nějakou turu, tak bych si sako a perly určitě nevzala :D :)

      Vymazat
  11. Moc hezký Anet. Ať už je hezkyyy :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! A přesně tak- ať už je hezky...jen a jen hezky!! :)

      Vymazat
  12. Anet, tenhle look se mi opravdu moc líbí. Já sama bych se asi bála téhle barevné kombinace, ale když vidím, že to k sobě pasuje jako puzzle, už se asi bát nebudu :)) Ty perly tomu celému outfitu dodávají to správné grády :) Moc ti to sluší, jako vždy!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za milý komentář :* Barevných kombinací se určitě neboj. Tady jsem vsadila na lehce kombinovatelné kousky i barvy :)

      Vymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)