neděle 23. března 2014

(OOTD) Ripped jeans & Black jacket

Krásnou neděli (i když deštivou) všem!
Po třech dnech, které jsem strávila v Praze, se vám konečně ozývám. Vlastně, ještě stále jsem v Praze, ale cca za hodinku už odjíždíme domů. Prahu jsme si s přítelem maximálně užili, a i když se počasí koneckonců nevydařilo na 100%, jsme spokojení a plní zážitků.
Mám opravdu spoustu fotek, zatím nevím, jak je všechny zpracuju a které vám ukážu, ale rozhodně se můžete těšit.

Dneska mám pro vás outfitový post.
Tento outfit jsem zvolila na včerejší výlet (zatím vám neprozradím kam- třeba to ale z fotek poznáte sami :)).
Byl pohodlný, praktický a cítila jsem se v něm opravdu skvěle.













sako Mohito/ tričko Reserved/ džíny Tally weijl/ boty Deichmann/ kabelka, náhrdelník a brýle H&M/ naušnice Avon


Užívejte si neděle! :*


20 komentářů:

  1. Moc se mi líbí sako a tobě to moc sluší ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Velice ti to sluší :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jsi cica!! Mnau :) moc krasne a ty kalhoty... Uplne mi hlodaji v hlave :D :/

    OdpovědětVymazat
  4. Úžasný outfit, moc ti to slušelo a to sako! <3
    A nebyli jste v zoo?:D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc moc děkuju :* Cítila jsem se v něm opravdu dobře :)
      A anoooo! Byli jsme v ZOO :D

      Vymazat
  5. ZOOoooo :-D To je dobře, že jste si výlet užili!! My už s přítelem nikde nebyli jak je rok dlouhý.. :(
    Už minule jsem jela do Tally omrknout kalhoty, u nás mají v mojí (větší) velikosti jen světlé, ty tmavý jako máš ty jsou hezčí, ale u nás jen v mini velikostech.. A teď mi to zase vrtá v hlavě :-D
    Moc se těším na obsah nákupních tašek, jsem zvědavá :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, ZOO! :D:* Výlet byl skvělý, vlastně, celá Praha byla úžasná :)
      Já ty světlé ještě neviděla, ale určitě bych i tak zvolila tmavé (kvůli mé postavě) :)
      Brzy všechno prozradím, ale moc toho nemám :)

      Vymazat
  6. To bude nejspíš výlet do Zoo :)) Outfit je moc hezký a moc ti to sluší, jako vždy :)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc moc pěkné ! Tohle ti sluší :)

    OdpovědětVymazat
  8. Uzasny outtif! Teď jsem tvůj blog objevila, tak si to tu jdu projet víc a už teď vím, že se přiřazuji k followers!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :* Doufám, že se ti můj blog bude líbit :) Vítám tě :*

      Vymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)