pondělí 10. března 2014

(OOTD) Ripped jeans

Krásné pondělí všem!
Po víkendu jsem tu opět s novým outfitovým článkem :)

Dva týdny zpátky jsem si v Tally weijl koupila roztrhané džíny. Zrovna měli akci 25% na kalhoty, takže mě po slevě vyšly na cca 600,-. Moc se mi líbí, ale musím se přiznat, že se v nich až tolik necítím. Přece jen jsem kus baby, mám velké boky a co si budeme povídat- takové kalhoty ještě přidávají.
Uvidíme, jak dlouho mi v šatníku pobudou, ale snad nějaký ten čas ano, protože je plánuji v kombinaci s lodičkami, se kterými budou vypadat zase úplně jinak.









bunda Mohito/ vesta Gate/ džíny Tally weijl/ náhrdelník, kabelka a naušnice H&M/ hodinky Geneva/ boty CCC



Mějte se krásně!

19 komentářů:

  1. Ripped miluju, i když je většina zatracuje :)
    Tvoje mají krásnou barvu.
    Jen si je nech :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, ale spíš zatracují boyfriendy, přitom jsou boží :)
      Barva je super, taky se mi moc líbí :)

      Vymazat
  2. Anetko, chces neco rict (napsat)? To se mi na Tobe prave libi!!! Jsi kus poradne baby, zadne vechytko a umis to krasne nosit. Kalhoty ti moc slusi a celkovy outfit je bomba. Take mivam problem s tim, ze se v necem necitim tak dobre, protoze mam presne prdel a boky a pak si reknu, ze co jako!? Libi se mi to, tak si to vezmu. Ziji jen jednou a nebudu se neustale ostychat kvuli vyzlim :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, taky mám něco napsat? Jsi poklad :) Děkuji za tak milý komentář hned z rána. Zahřál mě u srdíčka :)
      Často si říkám, že s tím nenadělám nic, ikdyž bych zhubnout určitě mohla. Jenže zase nechci ztratit na jiných partiích, jako je bříško a prsa, tak nevím, nevím :D

      Vymazat
  3. Anet ty jsou moc hezký! Asi se mrknu k nám, jestli je tam také neuvidím :-). Já ripped jeans moc ráda! A hubený nohy rozhodně nemám :(.. Ve skříni už mi pár let leží podobné džíny, asi jsou jen víc potrhané.. Po prvním roce s přítelem (který tuze rád a dobře vaří) je na sebe stěží natáhnu, ani se v nich nehnu a nezapnu je.. Pořád doufám, že jednou je zase obleču :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc moc děkuju :) Určitě se koukni. Myslím si, že je budou mít.
      O tom příteli mi nemusíš povídat. Znám to, akorát s tím, že ten můj tedy nevaří (ikdyž dělá opravdu dobroty), ale neustále něco jí a nutí i mě :D Samozřejmě nemám pevnou vůli, dám si s ním a pak to tak dopadá :) Nic si z toho nedělej.

      Vymazat
  4. Anie, vypadají suprově, a kdybys boky nezmínila, tak nikdo o ničem neví ;). My, co máme nějaké ty tvary přece nebudeme chodit v pytli, ne? ;) A když se ti ripped líbí, tak dobře, že sis je koupila, sluší ti. A mají opravdu skvělou barvu! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale ví, Adri, jde to poznat. Ale souhlasím s tebou. V pytli chodit nehodlám, i kdybych měla 100kg. No dobře, nebudu přehánět, ale co. Tintítko nikdy nebudu :)
      Moc děkuji :)

      Vymazat
  5. Ripped jeans jsou tohle jaro mými favority,sice jich už doma pár mám,ale letos scháním s úplnýma dírama.:-)Tyhle co máš,jse mi velice líbí.:-)Outfit ti sluší,podle mně máš postavu v pořadku,co by za tu tvou někteří dali.:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem žádné až doposud neměla. Vždycky se mi líbily, ale nikdy jsem nenarazila na takové, které by mi i docela sedly a musela bych je za každou cenu mít- až teď na tyto.
      Děkuji mockrát :*

      Vymazat
  6. Jsi kočka! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Jsou super, jen si je nech a nepřeháněj! :-*

    OdpovědětVymazat
  8. Jéééé ty jsi kočka! :) ty jeansy jsou super, už je vidím s těma lodičkama :)) těším se na outfity :)

    PS: Máš naprosto perfektní vlásky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :*** Outfit s lodičkama bude brzy, konečně už se otepluje, ikdyž o víkendu straší opět se sněhem :/

      Vymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)