sobota 1. března 2014

(OOTD) V odstínech hnědé

Hezkou sobotu všem!
Užíváte si víkendu? My se dneska s přítelem chystáme na vesnickou zábavu- na masopust/ pochovávání basy. Chodíme tam každým rokem (jen ten minulý jsme vynechali) a chodívala jsem tam i ještě předtím, než jsem přítele poznala. Zábava je asi 3 km od vesnice, kde přítel bydlí, takže to máme kousek.
Už se těším, až si dám skleničku vína, poslechnu si vesnickou muziku (haha), pobavím se a doufám, že se na mě usměje štěstí a vyhraju něco malého v tombole :)

Jelikož už mi kromě kabátů lezou na nervy i kalhoty nebo legíny (!!!), rozhodla jsem se, že si vyrazím v šatech. Outfit jsem vám už předem nafotila, ať nejste ochuzeny :) Je pro mě velice pohodlný.
Poslední dobou se mi hrozně moc zalíbila hnědá barvička, ve které jsem si pořídila tuto úžasnou bundičku s klopama a ještě úžasnější kabelku s třásněma.

Každopádně, už se potřebuju nabarvit, tak to prosím nekomentujte- vím, že je to hrůza :D










bundička a pásek Mohito/ šaty Boohoo/ punčošky Esmara/ náhrdelník H&M/ kozačky CCC/ kabelka House


Jak se vám tento outfit líbí? 

Mějte se moc krásně :*

19 komentářů:

  1. Taky už bych nejradši vytáhla šaty a sukně:D:)
    Moc ti to sluší! pořád musím obdivovat ty tvé vlásky, máš je nádherné!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, ale myslím, že už klidně můžeme :) Venku je nádherně a teploučko.
      Moc moc děkuji :*

      Vymazat
  2. :) Krásný vážně! Jednoduchý, ale slušivý. :) Ta barva ti vážně sedí. Já se v hnědé moc necítím, ale je to skvělá neutrální barva. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji, Bí :* Cítím se v té barvičce skvěle :)

      Vymazat
  3. Líbí se mi ta kombinace :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Úžasně sladěný outfit,bundička je úchvatná.:-)Chci se zetat,ta bunda je z nové kolekce v Mohitu,popřípadě i cena?:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujiiii :*
      Ano, bundička je z nové kolekce a stojí 1299,- :)

      Vymazat
    2. Děkuji,asi pro ní běžím,je moc krásná.:-)

      Vymazat
  5. Anetko tobě to tak sluší! A ta bunda je opravdu krásná!

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný moc ti to sluší :)
    tonyhumble.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělý outfit! Ta bundička je naprosto luxusní!:-)

    OdpovědětVymazat
  8. WOW!!! You look AMAZING!!! Love this combination! Jacket, boots and purse look sensational!! Great photos!! :)

    OdpovědětVymazat
  9. krásny outfit aj ty si krásna ♥

    OdpovědětVymazat
  10. Skvělý outfit! Ostatně jako všechny ostatní :)) Moc ti to sluší a ta kombinace je suprová :o))

    http://miska-martik.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. jojo, nádherný outfit a jsi přenádherná kočka :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)