čtvrtek 6. března 2014

Permanentní řasy

V dnešním článku vám povím o jedné z novinek, kterou jsem pro vás chystala, a to o permanentních řasách- o metodě řasa na řasu.
Nikdy mě nijak zvlášť nelákaly. Je sice pravda, že se mi na některých slečnách líbily, ale já si stále říkala, že je to zbytečná věc a také zbytečně vyhozené peníze. Postupem času jsem svůj názor změnila.
Nejenže se mi to zalíbilo na mých kolegyňkách z práce, ale také jsem přišla na to, že by mi to mohlo usnadnit život. Hehe, přiznejme si, koho baví líčení řasenkou. Zaprvé, to není tak hezké, jelikož spousta řasenek řasy zbytečně slepuje a žmolkuje, a zadruhé, zabere to docela dost času. Samozřejmě netvrdím, že je to tak u všech. Každopádně jsem se ale rozhodla, že prodloužení řas vyzkouším a uvidím, jak budu spokojená. 

Objednaná jsem byla i společně s mojí K. na včerejší den u paní Lenky S.




Dorazily jsme tam chviličku po 11h a K. šla první na řadu. Rozhodly jsme se, že si obě necháme udělat řasy delší (velikost 14D). U každé z nás trvalo prodlužování necelou hodinku. 
Jakmile bylo hotovo, dostaly jsme každá zrcátko, abychom si mohly řasy pořádně prohlédnout. S výsledkem jsme byly na první dojem spokojené. Ale během dne nás stejně překvapovaly rozporuplné pocity
Obě jsme měly pocit, že to nepůsobí přirozeně a máme to moc dlouhé. Byly jsme dokonce i za mýma holkama z práce, aby posoudily, jak to vypadá. Kupodivu se jim to hrozně moc líbilo, takže nás uklidnily (tedy alespoň u mě se jim to podařilo). Vlastně mi to pochválila i sestra s mamčou- UFFFFF!!!!

Když jsem se ale ráno vzbudila, rozporuplné pocity byly pryč
Řasy se mi líbí a můžu říct, že jsem ráda, že je mám! Nemyslím si, že u nich zůstanu bůh ví jak dlouho, protože se mi tím ničí moje řasy, ale za zkušenost opravdu stojí a určitě si je ještě několikrát nechám doplnit.
Co myslíte?







Byly jste někdy na prodloužení řas? Jste pro, nebo proti? 


Přeji krásný čtvrteční den!

18 komentářů:

  1. ja som to ešte nikdy neskúsila ale vyzerá to super! :)
    Beauté Caresse

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadají pěkně. Nebyla jsem, lákalo mě to, ale když pak vidím u holek, jak jejich řasy vypadají po sundání, tak do toho nepůjdu. A to chodí do různých salonů :)

    Navíc si teď oči stejně skoro nelíčím, spíš se vyřádím na rtěnkách :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to krásně :-)..a na kolik tě to vyšlo??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Nové řasy 500,-, doplnění pak 350,- :)

      Vymazat
  4. Pěkné to sice je, ale nevím no :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Táto dĺžka by bola pre mňa ai až príliš, ale inak by som predlžovanie rada vyskúšala

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá to super, já bych na to nešla. Neměla bych čas ani peníze :-) Stačí řasenka.

    OdpovědětVymazat
  7. Vzhledem k tomu, že prodlužování řas dělám, tak celkem obdivuji paní či slečnu, že to stihla udělat za necelou hodinu :D Já si taky plánuji nechat udělat řasy na léto, ale určitě si nezvolím délku 14, na mě je to už příliš dlouhé a také i zakřivení D, ale to záleží na přírodních řasách a hlavně o tom, jaký má kdo vkus ;) No Tobě to každopádně sluší, i když bych možná zvolila kratší délku ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá to krásně a závidím :-). Ale nešla bych, už jen toho důvodu (co mám tak různě načteno z diskuzí), že po sundání jsou pak řasy zničené a často se objevují alergické reakce. Ale vypadá to božsky, to jo :-)

    OdpovědětVymazat
  9. nemusíš mať obavy,vyzerá to super!!! máš krásne mačacie očká :)

    OdpovědětVymazat
  10. Vypadaji moc pekne. Musim vsak souhlasit s Lilly G., ze vlastni rasy jsou po sundani opravdu slaboucke a znicene.
    Ale za vyzkouseni to urcite stoji.

    OdpovědětVymazat
  11. Vyzkoušela jsem to asi před rokem a půl, jelikož mám sestřenici kosmetičku, tak mi to udělala skoro zadarmo. Měla jsem na očích tuším vel.12, a i tak mi to přišlo hodně dlouhé. Vypadaly skvěle a každý mi je chválil..Výhodou bylo, že jsem nepoužívala řasenku, pouze stíny - a ty se mi hůř odličovaly, protože jsem musela být opatrná.. Ty je máš moc pěkně udělané, ale zdají se mi trošku delší, takže si toho člověk hned všimne a nepůsobí to zase tak přirozeně. Jinak jsou moc hezké a pozornost přitáhnou k barvě tvých očí. Jak říkáš, jednou za čas je to super změna, ale pravidelně asi ne, protože se tím oslabují tvé vlastní řasy. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Já miluji prodloužené řasy i když to nevypadá uplně přirozeně ale prostě se mi to neskutečně libí
    já si je dělala sama přestala sem a teď zas začnu :-) mám z dovozu tajný způsob na užasné řasy bez zničení a můžu je kdykoliv sundat a je to taky řasa na řasu :-)
    měla jsem dva měsíce tutu metodu od profíka a za dva měsíce jsem to měla neskutečně zničený :-( dávej bacha

    OdpovědětVymazat
  13. Vypadají vážně skvěle, už nějaký čas nad nimi také uvažuji :-).
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  14. Ještě před nedávnem jsem byla neskutečně proti těmhle řasám, ale teď se mi hrozně líbí. Mít penízky navíc nechala bych si je hned udělat:) Tvé se mi moc líbí a ta délka je skvělá!:)

    OdpovědětVymazat
  15. Jéééé vypadají moc krásně :)

    OdpovědětVymazat
  16. Moc pěkně udělané, krásná práce. Sluší ti :-)
    Já měla řasy jednou z nějaké akce na Slevomatu. Děsný. I tři řasy na jedný mojí vlastní chudince, křížily se přes sebe, prostě hnus. I když jsem chtěla kratší a přirozenější, po otevření oka jsem měla nemožný kartáče až pod obočí a nemohla jsem nosit ani brejle. Po sundání jsem vypadala jako po chemoterapii - bez řas.
    Ale daly se mi poměrně rychle do cajku, ani jsem to nečekala.
    Takže hledám nějakou kvalitní a ověřenou "řasařku" v našem městě a mám je v plánu na léto :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Máš je krásné, Anet. Já sama nad nimi uvažuji... :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)