pátek 7. března 2014

Pomalu už nakupujeme na léto...

Já vím. Je teprve březen a já už tady blázním s nakupováním věcí na léto. Ale pozor! To, že čas neskutečně letí, všichni víme, proto si říkám, že to nemusím nechávat na poslední chvíli.
Brzy bude teplo, konečně ,,zahodíme" kabáty, čepice, šály, zimní kozačky, aj. a vyměníme je za něco příjemnějšího- ať už bundičky, vesty a svetříky na jaře, anebo za šaty, sukýnky a kraťase v létě.
Už se těšíte? Já strašně moc!

Dneska bych vám ráda ukázala moji novou trojici šatů.
Všechny se mi líbí a už se nemůžu dočkat, až v nich vyrazím. Hlavně v těch nude-modrých s kraječkou :))))




Meruňkové (Asos) s nejúžasnějším výstřihem na zádech


Nudemodré s krajkou (Asos)


Pruhované námořnické (Tally weijl)


Myslím si, že nebudu jediná, která už pomalu nakupuje letní šaty, nebo ano? :)
(upřímně se modlím, aby ne. Nebo se budu stydět, haha)


Přeji všem hezký pátek!

20 komentářů:

  1. Ty pruhovany jsou krasny:) Jeste nenakupuju a minulej rok jsem jich nakoupila tolik, ze letos se musim vice ovladat:D
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  2. Oboje asosacky nemaji chybu! Tesim se, az je uvidim v akci!

    OdpovědětVymazat
  3. Mne sa veľmi páčia veci v námorníckom štýle, takže u mňa pruhované šaty vyhrali na celej čiare :) Ale samozrejme, aj tie ostatné sú pekné :) Už sa teším na outfity s nimi.

    OdpovědětVymazat
  4. Ty meruňkové se mi líbí nejvíc !

    OdpovědětVymazat
  5. já jsem blázen do šatů a tohle léto bude moje pomaturitní, takže si ho hodlám užít co nejkrásněji a k tomu krásné nové šatičky patří :) jinak mně se nejvíce líbí ty námořnické- jednoduché, ale šik

    www.earringsonabook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. aaach! všetky sú také krásne! už sa teším na tvoje fotky v nich :)))

    OdpovědětVymazat
  7. Ty pruhované jsou perfektní.:-)Taky už pokukuji po šatech,takže se ti vůbec nedivím.:-)

    OdpovědětVymazat
  8. No ja este letné nenakupujem :-) Ale ako tak pozerám na tie Tvoje krásotinky, mohla by som začať... Krásny výber, krásna kúpa..
    Prajem pekný deň :-)
    katharine-fashionisbeautiful

    OdpovědětVymazat
  9. Jéé, já se tak těším na léto :) Taky už musím začít něco pěkného shánět! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ty meruňkově musí být úplně nádherné!:) už se těším až se nám v nich někdy ukážeš :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tak ty jsou boží :)) Já ještě nenakupuji na léto :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Jééé neumím vybrat nejhezčí :) všechny jsou nádherné! ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Všechny jsou opravdu moc krásné. Nejvíc se mi ale asi líbí ty nude-modré s krajkou :)

    OdpovědětVymazat
  14. Nádherné kousky. Už aby to léto bylo O:)

    OdpovědětVymazat
  15. These dresses are all so cute! I really like the blue and white striped one!!

    xo,
    Mariamma

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)