středa 26. března 2014

Praha: Den 1. (Holešovice)

Po neuvěřitelném množství fotek jsem je konečně všechny prohlédla, promazala a roztřídila do složek.
Nejraději bych vám z každého alba ukázala všechny, ale to by nenabíralo konce. 
Rozhodla jsem se tedy, že fotky rozdělím do několika článků- podle míst, které jsme navštívili, ať to není zmatené. Doufám, že vás budou bavit a budou se vám líbit :)

Do Prahy jsme přijeli ve čtvrtek až k večeru, a tak jsme si po únavné tříhodinové cestě zašli pouze na večeři k Číňanům a po zbytek dne relaxovali.
Na druhý den jsme vstanuli už před osmou hodinou ranní a vydali se na pražské výstaviště do Holešovic, kde se zrovna konala i Matějská pouť. S přítelem jsme si naplánovali návštěvu expozicí- ZOO Mořský svět a  Giganti doby ledové. Obě expozice byly kousíček od sebe a byly naprosto úžasné. Určitě stojí za to! Byli jste se tam někdy podívat

V dnešním článku vám ukážu fotky z jedné z nich, a to ze ZOO Mořský svět. Jedná se o největší mořské akvárium v ČR a jeho interiér je famózní. Mořských živočichů je tam na koukání spousta a celá expozice se mi hrozně moc líbila. Vstupné stálo 280,- na osobu a strávili jsme tam cca hodinku.


















Přeji hezký den!
Ozvu se vám zase zítra s dalším článkem z Prahy :)


13 komentářů:

  1. Je to tam krásné, ještě jsem tam nebyla :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Sluší Ti to, Anetko. Byla jsem v tom parku jako malá holka, koukám, že se to opravdu změnilo :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to tak moc hezky :o) Určitě bych se tam taky ráda podívala.

    OdpovědětVymazat
  4. Jee super! Musela to být paráda, těším se na další článek! :-*

    OdpovědětVymazat
  5. To vypadá hezky. Díky za tip na výlet do budoucna :-)

    OdpovědětVymazat
  6. V Praze jsem v mořském světě nebyla. Navštívila.jsem ale jedno na Mallorce a to bylo úžasné.

    OdpovědětVymazat
  7. Beautiful photos!! Looks like quite a fun time!! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jééé tam bych se ráda jela podívat :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. To vypadá supr! :) Já byla zatím jen ve sladkovodním podmořské světě, tuším, že to bylo v Broumově na severu čech, ale taky to bylo moc fajn. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Moc pěkný článek :-) Mořský svět musel být krásný, taky bych se tam chtěla podívat. :-)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)