pátek 28. března 2014

Procházka po výstavišti v Holešovicích + Fashion Arena Outlet Center

Hezký páteční den!
Po prohlédnutí expozic jsme si s přítelem zašli na oběd a toulali se po výstavišti. Lidí přibývalo více a více, jak na výstavišti, tak i v parku Stromovka. Najít jednu volnou lavičku, na kterou bychom si mohli sednout? Celkem zábava a běh na dlouhou trať :) Není divu, když se konala Matějská pouť a ještě ke všemu bylo tak kouzelné počasí. Jen blázen by seděl doma. Jo a ještě byl pátek!

Výstaviště



Matějská pouť

Náš oběd- zelná polévka s klobásou, těstoviny s kuřecím masem, slaninou a parmazánem, a točená kofola


Z výstaviště jsme si zajeli domů na kávičku a po ní pokračovali směr Fashion Arena Outlet Center.
Měli jsme pár slevových kuponků, které jsme chtěli využít a navíc jsme tam nikdy dříve nebyli, tak nás lákalo tohle outletové centrum navštívit.
Byla tam spousta módních značek, jako např. Mango, Guess, Tommy Hilfiger, Mexx, Desigual, Next, aj.
Já jsem nakoupila pouze v Claire's a v Next, jinde se mi nic nezamlouvalo. Teda vlastně, vyhlídla jsem si kabelku v Mexx, ale nakonec jsem se pro ni nevrátila. Možná budu časem litovat.
Obešli jsme i sportovní outletové obchody, jako Puma, Nike, Adidas, Billabong, Reebok..., kde pro změnu nakoupil můj přítel.
Ach ta nuda v kabince, když zrovna nezkouším já :)/ obchody/ jsme tady!/ nádherné botičky v Next


Po (dá se říct) vydařených a spokojených nákupech jsme večer zakončili večeří v pizzerii na Ládví.
Objednali jsme si láhev bílého vína a pizzu. Celý večer se o nás starala příjemná obsluha, která nás maximálně potěšila. Takových číšníků prosím více! :)

Taaak a první den strávený v Praze máme za sebou!
Teď už se můžete těšit na články z druhého dne, také na New in a radosti, které mě během pobytu potkaly a učinily mě šťastnou.


Mějte krásný víkend!


12 komentářů:

  1. Stihli jste toho strašně moc za jeden jediný den, jste šikovní! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stihli jsme toho dost, to je pravda :) Ale ráda bych tam zase co nejdříve jela a stihla toho ještě víc :*

      Vymazat
  2. Pizzerii znám. Stihli jste toho dost. Bydlím v Praze a v outletu jsem nebyla ani nepamatuji. To samé na výstavišti a to kolem jezdím fakt často.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pizzerie je opravdu úžasná, alespoň pro mě :)
      Jeee, no vidíš, to by byla škoda, si tam znovu nezajet.

      Vymazat
  3. Jéé těším se na další články :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. To vypadá na super den, ráda čtu i takovéhle zážitkové články :)
    http://dombydom.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byl :) Děkuji, já je zase ráda píšu :)

      Vymazat
  5. Hezké botičky, Fashion Arenu mám ráda.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)