středa 5. března 2014

Stojánky na šperky: Mám je!

Pamatujete si na můj už hodně dávný wishlist, ve kterém jsem se zmiňovala, že bych si chtěla pořídit stojánky na šperky? Tak neuvěříte, ale konečně se mi splnil sen. Konečně je mám doma!!!
Pořídila jsem si rovnou dva. Stromeček s mističkou jsem zakoupila v Nanu Nana (i ty svíčky). Sobě jsem vzala bílý a mojí sestře černý. Stál (tuším) okolo 200,-.
Bílý stojan na řetízky a náušnice mám z ebay (taky za 200,-). Povím vám, že je docela dost velký, což mi maximálně vyhovuje. Ještě jsem si na něj nedala vše, co mám, ale pro ukázku to snad postačí :)

Jsem z nich nadšená! <3











A co vy? Jak skladujete vaše skvosty? 


Mějte se krásně!
Já budu celý dnešní den trávit s mojí Kristýnkou, máme naplánovanou dámskou jízdu, tak snad toho i hodně nafotím, ať se máte na co těšit :) 

27 komentářů:

  1. Mám stejnej "velkej" stojánek, z Jysku :) je to hezká dekorace, ale je tam málo místa na řetízky :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z Jysku? A proč jsem jej tam nikdy neviděla? :( Mám na to nejspíš smůlu, anebo jsem slepá :D

      Vymazat
    2. Jo jo, z Jysku, kupovala jsem ho loni někdy v červnu a stál myslím 200,- nebo 250,- a je to skoro ten samej, akorát ten z Jysku má ještě u direk na naušnice pár věšáčků na řetízky :)

      Vymazat
    3. ja mam ten velky bílý taky z Jysku :-) a asi budu kupovat jestě jeden :-) http://jysk.cz/97/492/2710700/a/catalog

      Vymazat
    4. http://jysk.cz/97/492/2710700/a/catalog ja taky jeden mám a ještě si chci koupit druhy ...:-D

      Vymazat
  2. Miluju stojany na sperky! Sama vlastnim bile srdce, kde mam nausnice. Je to super vec, vse mit na ocich a pohromade. Jen se bojim, ze mi na vzduchu nejak zreznou ci tak, ale to je asi obava zbytecna - snad :D Jinak moc pekne oba dva :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tvoje srdce je nádherné, Andrejko :) Přesně kvůli tomu jsem si ty stojánky přála- přehlednost, upravenost a navíc je to hezké. Moc děkuji :)

      Vymazat
  3. Na ten se sovičkama jsem v Nanu taky koukala, je hrozně roztomilý! Hezky jsi vybrala :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je nádherný :) Když jsem si ho domů dovezla, neustále jsem na něj koukala :D
      Děkuju :*

      Vymazat
  4. Nádherné Verunko! :) já mám v plánu udělat článek o tom, jak skladuji bižu, protože od minula, kdy jsem podobný článek se toho opravdu moc změnilo :))) už mi chybí jen nějaké věšáčky na korálky a řetízky, protože jsem měla nalepovací háčky na dveřích od skříně :))) ale pod tou tíhou všech řetízků se mi odlepovaly :)) ted visí na klice od dveří, ale zrovna efektně to nevypadá ;))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moooc děkuji, ale nejmenuji se Veronika, ale Aneta :D :)
      Na článek pak kouknu, takové mám moc ráda, tak se těším :) Já jsem se skladováním ještě neskočila, stále sháním další věci (něco na hodinky, větší náhrdelníky, atd) :)

      Vymazat
  5. oba jsou skvělé <3 ten se sovičkama nemá chybu! také jsme se po něm dívala, ale v době, kdy jsem na něj narazila, jsem zrovna šetřila na vánoční dárky, takže jsem jej tam nechala :/ :D šperky skladuju na stromečku, který je vlastně podobný tomu se sovičkama, akorát jeho původní účel není "stojánek na šperky" ale je na jednohubky :D

    OdpovědětVymazat
  6. krásne sú :) tiež uvažujem o niečom takomto :) máš to pekne uložené :)

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá to krásně, taky bych si už měla něco takového pořídit, protože bižuterie stále přibývá :)

    OdpovědětVymazat
  8. Krásný stojánek a šperky ještě lepší ! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to je krásné :) Taky přemýšlím o něčem takovém :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. na ten stojánek jsem v nanu nana taky koukala :) a momentálně mám šperky v takové plechové krabičce, právě z nanu nana, je strašně roztomilá :D

    OdpovědětVymazat
  11. To je krása- taky bych je hrozně chtěla, ale stejně by se mi na něj nevešlo a hrozně by mě to pak štvalo, takže nic. Takhle svoje poklady zatím skladuju ve dvou dlouhých šuplíků rozdělených do přihrádek. :)

    www.earringsonabook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. To jsem neměla vidět, teď to taky nutně potřebuji :D.. Hlavně ty sovičky na tom stromečku jsou dokonalý :-). Mohla bys Anet zjistit od jakého prodejce sis brala ten stojánek na ebay? :)

    OdpovědětVymazat
  13. krásné stojánky :) a co děláš se šperky které zreznou? docela mě štve že už jsou pak k ničemu :( je mi líto je vyhazovat...

    OdpovědětVymazat
  14. Great look,I like it!
    Ciao from Italia :)
    Paolo

    OdpovědětVymazat
  15. Nejvíc praktická věc. Mám ten samý v černém. A i když mám další 2, tak se mi stejně nic nevejde :D Bez nich bych ale byla úplně lost :)

    OdpovědětVymazat
  16. Krásná a praktická věcička. Taky bych si takové pořídila, ale asi bych se bála, že by mi veškeré šperky a bižu zčernaly. Proto používám slaměné košíčky (z Ikey) a sáčky zipovky :))

    OdpovědětVymazat
  17. Tyjo, to je super! :) Krásný a praktický!! Ten stromeček je strašně roztomilej.. :)

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj, můžu se tě zeptat kde si je koupila? :))

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)