pátek 14. března 2014

Úterní výlet: Zámek Hradec nad Moravicí

V úterý, jakmile jsem se probudila a uviděla, jak je venku nádherně, jsem se dlouho nerozmýšlela a naplánovala výlet. Přítel si vzal dovolenou, tak přece nebudeme sedět doma na zadku, že :)


Nejprve jsme si zajeli na oběd. Dala jsem si tzv. ,,kapsu Pana krále" a přítel si dal ,,kuřecí plátek Hawai". Jídlo bylo vynikající! S plnými bříšky jsme ještě rychle nakoupili v nedalekém Penny, nákup jsme zavezli domů a jeli na zámek.


Dali jsme si kávičku a nafotili spoustu (!!!) fotek (opět jsem nemohla vybrat, které zveřejnit, tak jsem z některých udělala minikoláže, abyste o ně nepřišli), jelikož oba dva tohle místo prostě zbožňujeme
Je tam tak nádherně, vždy si připadám jako v pohádce. Musím se tedy přiznat, že jsem ještě nikdy nebyla uvnitř zámku, ale vstupní brána a okolí mě okouzlilo natolik, že mě to tam nijak zvlášť neláká. 
Ale protože mám zámky i hrady hrozně moc ráda, určitě tam letos zavítáme, ať si jej můžu ,,odškrtnout" :)

nejkrásnější vstupní brána, jakou jsem kdy viděla...

1. moje společnost/ 2. a 3. věž, ve které se konají i výstavy/ 4. detail mých doplňků

zámek i s věží

1. naše kávička/ 2. my dva/ 3. detail outfitu/ 4. informační tabule

výhled z hradeb

 
1.,2. a 3. moje maličkost/ 4. přítelova maličkost (hehe)

moje první letošní zmrzlinka

1. hradby/ 2. Beethoven/ 3. stín/ 4. rozhledna u vstupní brány


Doufám, že se vám dnešní článek líbil a že vás zámek v Hradci nad Moravicí nadchnul tolik, jako mně.
U zámku je i restaurace, kde výborně vaří a zámecký park, ve kterém se můžete procházet klidně celý den :)
Vše rozhodně stojí za návštěvu!  


Přeji všem hezký pátek!

20 komentářů:

  1. Vypadá to opravdu jako z pohádky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé, Hradec, to jsem si zavzpomínala a i když jsem dlouhou dobu bydlela "nedaleko", tak jsem tam byla snad jen 2x. Ale je to tam krásné, zámek je opravdu jako z pohádky. A u té bílé věže měla kamarádka svatební obřad, krásné prostředí! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé, to je nádhera! :) Přesně tak, vypadá to jako z pohádky a vy dva jako princ a princezna!! ;) Moc krásný fotky!! :)

    OdpovědětVymazat
  4. krásné fotky, vypadá to nádherně :)

    http://evelinkablog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Wau, vyzerá to úžasne. Milujem hrady a to prostredie okolo nich. Hlavne na jar a v lete, keď je teplo, ma dokáže takýto výlet nabiť energiou. Vidno, že ste si to užili a tá vstupná brána je ozaj krásna :)
    http://suzieandherlife.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  6. Když jsem zvažovala před 5 lety provádění na hradě, tak jsem vybírala mezi Šternberkem a Hradcem n.Moravicí. No nakonec zvítězil Šternberk, kde jsem našla i pana Božského :-D. Osud, co víc říct :-D. Ale Hradec je překrásný, a pokud můžeš běž se dovnitř podívat, stojí to za to (nevím, jak průvodci, ale interiér určitě :-D) :-*

    OdpovědětVymazat
  7. Ta brána je strašně kouzelná!:)

    OdpovědětVymazat
  8. mňam mňam takto pred obedom sa mi akurát tak zbehli sliny! Inak krásne fotky. :)


    BSUpdate

    OdpovědětVymazat
  9. Nikdy jsem tam nebyla a koukám, že tam budu muset! Nádherné místo, děkuji za tip! :-*

    OdpovědětVymazat
  10. Vypadá to nádherně, jak z nějaké pohádky =) Musím tam někdy zajet udělat si s drahým výlet.

    OdpovědětVymazat
  11. Hrady a zámky miluju, hrozně ráda objevuji nové a tento je opravdu krásný a hlavně ta vstupní brána je nejkrásnější :)!

    OdpovědětVymazat
  12. Taky mám v oblibě chození po zámcích atd :)) Jsou hrozně moc pěkné :) A tento je božííí tam jsem ještě nebyla :) Ta vstupní brána je fakt nádherná :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Aspoň máme s kamarádkami inspiraci, kam o víkendu vyrazíme. Vypadá to tam krásně! :)

    OdpovědětVymazat
  14. Prostředí je teda opravdu nádherné! už asi 2 roky se tam chystám podívat a pořád nic, takže tento rok se to musí napravit :)

    OdpovědětVymazat
  15. Krása. Opravdu jak pohádkový zámek, moc se mi líbí a určitě bych ho někdy v budoucnu ráda navštívila :))

    http://beauty-mischigan.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. Muj manzel je z opavy a kdyz jsme se brali tak svatebni video mame prwve z tohoto mista , takze pro mne krasne vzpominky ;) magda

    OdpovědětVymazat
  17. Teda to je nádherná zámek, takový jsem ještě neviděla a ani jsem nevěděla, že takový u nás je. :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)