úterý 11. března 2014

Všechno možné, aneb další random

Vítám vás již u několikátého random článku.

Dneska vás doslova ,,zahltím" fotkama. Nemohla jsem se rozhodnout, které publikovat, tak jich bude trošku více, než obvykle. Doufám, že se vám budou líbit a budou vás bavit.
Tak konec povídání a pojďme na to :)


Další sedánek u K. :*




Z lucerničky se stal stojánek na tužky...


Ty nejúžasnější z nejúžasnějších. Už se těším, až v nich zase vyrazím!


Nové tapety v pokojíčku...


Část z mé skříně...


Tombola. Tři losy byly výherní. Hmmm a hádejte, co jsem vyhrála? :)


Nové náušničky...


Nádherný západ slunce...


Moje poklady...


Miluju květiny...


Tři favoritky...



Přeji vám všem hezké úterý. Užívejte si sluníčka! :)


13 komentářů:

  1. Páni ty šperky! Kéž bych jich taky měla tolik :)) A ty červené botičky mám taky ♥!
    tonyhumble.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to na fotce ještě nejsou všechny :D Děkuju :*

      Vymazat
  2. Nádherné fotky :)
    Tvé šperky a oblečení bych brala hned! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasný fotky :) Líbí se mi ta tapeta :)

    OdpovědětVymazat
  4. Hezký random .) To by mě zajímalo, co jsi v té tombole vyhrála? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Hehe, vyhrála jsem dva desetikilové pytle obilí a toaletní papír s vlhčenýma ubrouskama :D :D :D

      Vymazat
  5. Rtěnka od Kate je bezkonkurenční :)

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné fotky :)) Všechny lodičky jsou krásné :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Hááá! Na té první a druhé fotce - odkud je ten jídelní servis. Je nááádhernej!!!! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc pěkné fotky, ty Tvé stojánky na bižuterii se mi moc líbí. Květiny mám taky ráda, ale neumím se o ně starat, většina mi jich pojde. :-))

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)