úterý 15. dubna 2014

,,Buttman" k zrecenzování

Krásný úterní den všem!
Dnes mám obzvlášť skvělou náladu. Táta slaví narozeniny a s přítelem máme tříleté výročí. Už se moc těším, až všechno oslavíme a vy se můžete těšit na článek :)

Zpět ale k dnešnímu článku.
Nedávno mi byla poskytnuta nabídka spolupráce s ,,Trikátorem". Slečna, která mi e-mail psala, byla moc milá, a tak jsem nabídku s radostí přijala. Vybrala jsem si k zrecenzování tričko ,,Buttman". Ach ta vtipná trička!


Rozhodovala jsem se ještě mezi dalšíma dvouma, ale nakonec Buttman zvítězil. Po výběru trička jsem se ještě rychle mrkla na rozměry přes prsa a objednala si Mko.
Balíček dorazil rychlostí blesku. Hned na druhý den jsem ho měla doma- doslova narvaný ve schránce :D
Tričko bylo pečlivě zabaleno a součástí balíčku byly i nálepky.



Tričko jsem si samozřejmě ihned vyzkoušela a padlo mi jako ulité. Trošku jsem se obávala, že i podle uvedených rozměrů nebude sedět, ale naštěstí sedí a vypadá pěkně. Spokojená jsem i s jeho materiálem, který je opravdu příjemný na těle. 
Tričko je teď v akci za 299,-, takže pokud se někomu zalíbí, určitě neváhejte :) Alespoň já jsem pro každou srandu, hehe.


A co vy? Vlastníte už nějaké to ,,nejmocnější" tričko? :)


Mějte se krásně!

11 komentářů:

  1. Já mám Lorda Voldemorta :)
    Ale tohle je taky super.

    OdpovědětVymazat
  2. Hezky tricko, vtipny:) A gratuluju k vyroci, tri roky uz jsou hezky, pekne to oslavte:)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluji k výročí! Tátovi vše nejlepší! Triko je fakt dobrý, ale já už bych v něm ven nešla. Ráda se koukám na vtipný trika. Někdy mám pocit, že lidi netuší, co že to na triku mají za vtip.

    OdpovědětVymazat
  4. Trico vypada super, ja srandu ala vtipna trika zboznuju :) je to neotrele a kdyz to clovek umi sladit, proc ne :)
    Vyroci mate prekrasne, preji jeste mnoho takovych a at to s tatkou paradne oslavite, me ceka velke slaveni o vikendu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Perfektné ♥ Môj nový must have :)

    OdpovědětVymazat
  6. To triko je parádní. Jednou jsem si něco objednávala a taky mi přišli ty super samolepky. :D Jenže triko nenosím, ale ne z důvodů kvality nebo tak. Takže trikator můžu doporučit.:)

    OdpovědětVymazat
  7. Hezky vtipné triko :)

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá perfektně :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. to je super nápad :) takový tričko nemám, nějak mě to minulo :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tričko pěkné, úplně to vidím- hodit na něj nějaký sáčko a super! :) Gratuluju k výročí, pořádně to oslavte :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)