čtvrtek 17. dubna 2014

Copak se tam asi ukrývá???

Hezký čtvrteční den!
Konečně nám po deštivých dnech vykouklo sluníčko. Hned se cítím lépe!
Dneska bych vám ráda ukázala překvapení, kterým jsem potěšila svého drahého na naše tříleté výročí.
Na honosné dary si ani jeden nepotrpíme, raději si zajdeme na dobré jídlo, nebo do kina. Tak, jak to má většina. Ale i přesto jsem si maličkost neodpustila :)


Vsadila jsem na klasiku, a to na sladkosti. Přítel je miluje a vím, že ho potěší víc, než třeba nějaké tričko. 
Vybrala jsem takové, které u něj sklízí ty největší ovace a pustila se do práce.

Na každou sladkost jsem nalepila vzkaz, který mě u ní napadl a dokonale seděl na přítele. 





Aby to nebylo jen o sladkostech, přidala jsem do krabice i šampaňské, naši téměř první společnou fotku, lístky do kina (ty, které jsem ještě našla) a vytvořila jsem CD s naší oblíbenou hudbou. Na přední stranu obalu jsem ještě vytiskla naše fotky, vystříhala je a nalepila.







Jakmile jsem měla všechno hotové, popadla jsem krabici a úhledně do ní naskládala všechny věci.




Přítel byl, dle mého, z překvapení nadšen a moc se mu to líbilo. U jednotlivých vzkazů se pobavil, nebo pousmál, a to bylo mým cílem. Jsem ráda, že měl radost <3
Do krabice jsem ještě na poslední chvíli přihodila raffaello se vzkazem: ,,Protože si tě ráda rozmazluji!", akorát jsem jej už nestihla vyfotit.


Jak se vám můj nápad líbí? :)


Tento post můžete brát i jako inspiraci na dárek do budoucna, určitě by to vaši drahou polovičku potěšilo, pokud je, jak se lidově říká, ,,mlsná huba" :) 


Mějte se moc krásně!

29 komentářů:

  1. to je fakt super dárek, povedlo se ti to :) hlavně takovýhle dárky potěší nejvíc, když si s tím dáš trochu práce a přidáš něco ze sebe, ne jenom honem něco koupit a je to :)

    OdpovědětVymazat
  2. To je uzasnej tip! Pritel musel mit hroznou radost, ze sis s tim dala praci a nebylo to jen "koupim-dam".
    Dom by Dom

    OdpovědětVymazat
  3. velmi dobry napad.. predsa len laska ide u muzov cez zaludok :-)

    Viva la Vida Dorota

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to věřím, že měl přítel radost. Nápad je to vážně skvělý :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je nádherný! věřím, že jsi mu udělala ohromnou radost:) a třeba si z Tebe vezmu nějakou tu inspiraci na takovéhle dárečky :)

    OdpovědětVymazat
  6. Přeji Vám spolu dalších spoustu let a at jste stále takhle šťasní :)
    P.S. Ten dárek je opravdu originální :)

    OdpovědětVymazat
  7. Uzastné fotky napad ,, nech vám to este x-rokov vydrzí ste spolu zlatí http://worldneedsbrunettes.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. No ty kks tak to je nádherný dárek :)))) Tý jo, že bych to zkusila na jeho narozky nebo třeba že by na úterý budeme spolu rok :))) Moc krásné :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Ty jo, jsi úžasná. O prázdninách taky budeme slavit 3 roky, a je to super inspirace. :) Asi tam přihodím i cigára se vzkazem "Protože jsem tolerantní" :-D :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :* S tvým vzkazem jsi mě hodně pobavila :D :D :D

      Vymazat
  10. Anetko, moc krasne. Ja jsem priteli k vyroci vytvorila pranicko a take rada pisi vzkaziky na jednotlive darky, takze se mi napad a jak jsi to pojala moc moc libi <3

    OdpovědětVymazat
  11. Wow, tak to je super nápad!:)) Já s přítelem budu letos také 3 roky (v červnu), takže se mi to rozhodně hodí pro inspiraci!!:) Řekla bych, že takovéhle věci udělají větší radost, než dary za tisíce:))

    OdpovědětVymazat
  12. To je romantické Anetko!! Krása opravdu <3

    OdpovědětVymazat
  13. To je naprosto geniální nápad! Tohle by mě ani ve snu nenapadlo :))) Ty popisky jsou k tomu prostě úžasné a jistě výstižné. Jsi šikulka, vážně. Přítel musel mít určitě velkou radost :o))

    OdpovědětVymazat
  14. Jééé ty jsi šikovná :) to jsou super nápady, jde vidět že jsou od srdce ;))

    OdpovědětVymazat
  15. To je opravdu moc pěkné, myslím že jsi mi dala tip na dárek pro přítele k narozeninám :) !

    OdpovědětVymazat
  16. Teda Anetkoo, ty sis vyhrála! :** Je to božské! :) Něco podobného se vzkazy jsem vytvořila kamarádce k Vánocům a taky to mělo úspěch! :D Moc Vám to spolu sluší :) Jen tak dáál! :)

    OdpovědětVymazat
  17. Nádherný dárek a upřímně bezva inspirace, protože občas člověk neví, co by se té jeho polovičce líbilo nejvíc, myslím, že dobrotama se nikdy nedá nic zkazit. A krásné výročí :))

    OdpovědětVymazat
  18. pane bože :O to CD s fotkami a pesničkami je krásne ! :) veľmi milé prekvapenie :)) gratulujem ešte raz k výročiu a držím palce nech to vydrží čo najdlhšie :)

    OdpovědětVymazat
  19. Všem mooooooooooc děkuji :* Jsem ráda, že jsem mnohé z vás inspirovala :)

    OdpovědětVymazat
  20. wooow to je krasnéé..to udelam taky :D az na to prijde cas :D

    ♥ www.wooklook.blogspot.com ♥

    OdpovědětVymazat
  21. Jeee to je krasne :) my meli 18.4.2014 s pritelem rok :) moje nej kamaradka zase 14.4. Tak vidim, ze ten duben je nejaky zamilovany :) jinak super tip na darek - necham se inspirovat :) ja takhle pritelovi dara darecky se vzkazy na vanoce a taky byl nadseny :) jinak na nase vcerejsi vyroci jsme si zajeli do Aqualandu u Mikulova, meli jsme i vstup do wellness a vecer jahody, syr a uplne luxusni vinko :) jinak ja dostala kyticku s ruzickama - je to zvyk, ze mi je dava jen na vyroci (1.mesic, 3 mesice, pul roku, 9 mesicu a rok), k narozeninam, valentynu atd.mi dava jine kyticky :) a ja mu dala Milka bonbonieru tu srdickovou, protoze ju zboznuje a byla jsem s nim domluvena, ze prave zaplatim a nachystam to obcerstveni, protoze jsme si take nechteli davat nejake darky :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)