čtvrtek 24. dubna 2014

Dubnový random

Konec měsíce se blíží, a tak nadešel čas dát dohromady všechny fotky, které se mi nashromáždily v počítači za celý duben.
Jako vždy jich mám velkou spoustu, jelikož fotím jako divá. No jo, s mým miláčkem se fotí jedna báseň.
Už si ani neumím představit, být bez něj. Samozřejmě existují daleko lepší foťáky a zrcadlovky, ale já si vystačím s tímto a jsem ráda, že ho máme doma.


Během měsíce jsem byla na další párty u zlatíčka Kristýnky, kde jsme si pošmákly na dobrotách a Sex on the beach...


S radostí jsem koukala na krásu jara v podobě rozkvetlých stromů a květin...



Užívala si prostředí a pohodlí domova...



Při tvoření dárku pro přítele na naše tříleté výročí jsem našla roztomilý dopis a vzkazy, které mi psával, když chodil v létě na brigádu a já u něj zůstávala až téměř do večera sama doma...
Na romantiku si moc nepotrpíme, ale začátky vztahu jsou začátky a u nich se meze nekladou <3



Poprvé jsem vytáhla svoje roztomilé šortky na spaní a pochutnala si na dobrotách, když jsme oslavovali taťkovy narozeniny...



Výletovala jsem do Ikei, kde jsme se nastartovali výbornou kávičkou a celý výlet jsme završili návštěvou milované Zary...



Na velikonoční pondělí jsme se jeli podívat do zlínské ZOO Lešná, kde jsem byla po hodně dlouhé době.
To, co jsme tam zažili, už nikdy. Stáli jsme frontu k pokladně cca 50 minut. Mazec! Ale zvířátka byla úžasná.
Hlavně lenochod, který byl ve volném výběhu, a tak jsme kolem něj mohli procházet. Sestra má zážitek na celý život, protože se jí ten malý všivák zakousnul do trička a prokousl jí ho, hehe.




Pro dnešek to bude vše!
Mějte krásný den!

15 komentářů:

  1. Super fotky. Páva jsem fotila včera u nás na zámku :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mmm toho jídla,hned bych něco ochutnala, hlavně ty malé kukuřičky :) !
    Kdyby se mi zakousnul do trička tak asi dostanu šok :D !

    OdpovědětVymazat
  3. Ten lenochod je bozi:D My takhle dlouho stali v Plzni, byla ten den za dvackuva my asi jediny, kdo to nevedel, hruza.
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  4. Krásne, krásne, KRÁSNE fotky!:)) Randomy sú moje srdcovky, zdvihla si mi náladu hneď zrána:-) Day By Day

    OdpovědětVymazat
  5. Uzasne! Jaro konecne tu!! Jupijej, krasne jsi to zdokumentovala <3

    OdpovědětVymazat
  6. Jo ZOO Lešná tam je fajnově :))) Moje oblíbená Zoo protože tam je fakt nádherně :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Moc hezké fotky! hlavně ty květy :-) .

    OdpovědětVymazat
  8. Joo, ty si žiješ! :) jinak opět luxusní fotky:))

    OdpovědětVymazat
  9. :D:D Ten lenochod!
    Super fotky, a ty vzkazy od přítele jsou úžasný :)

    OdpovědětVymazat
  10. Opravdu krásné fotečky :) Na tu kávičku jsem hned dostala chuť, jak vypadá velice chutně :D A ten lenochod... no nevím teda, ale vůbec se mi jako zvíře nelíbí, je mi nějak nesympatický :D

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherné fotky :-), ani nevím, které ohodnotit jako krásnější. Jinak ty vzkazy jsou úžasné!
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  12. Úžasné fotky, hlavně ta druhá, hned bych si to všechno dala! :D a lenochod je super, taky se chystám do zoo :) ale teda hodinová fronta, to by mě asi kleplo..:D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)