pátek 25. dubna 2014

Ikea 20.4.

V neděli jsme vyrazili do Ikei, jak už jsem se zmiňovala v předchozích článcích.
Konečně s námi jela i moje mamka, která se nemohla dočkat. Naplánovala si koupi zrcadla do ložnice, ale pouze u zrcadla to nezůstalo. Odjeli jsme domů s kuchyňskými potřebami, s miskami, karafou a dalšími ,,nepotřebnými" věcmi.
Nafotila jsem vám hlavně to, co jsem si koupila já a co jsem vybrala (misky, karafu).


Kulaté skleněné misky se vždycky hodí a v kuchyni jsou nepostradatelné např. pro různé druhy salátů, těstoviny, aj. Vzali jsme prozatím jen dvě (malou a velkou), jelikož máme doma i jiné a prostoru k umístění je málo.



Karafu jsme popadli ihned, jakmile jsme ji uviděli. Využijeme ji jak na víno, tak i na vodu s citrónem.


Větší zrcadlo na postavení na stůl jsem chtěla už dříve, ale pořád jsem nevěděla, jestli je tohle to pravé ořechové. Nakonec jsem ráda, že jsem si jej vzala. V pokojíčku se mi moc moc líbí.



Svíčky si kupuji při každé návštěvě Ikei. Tyhle jsem si naplánovala, protože působí něžně a romanticky. Ach ty květinové vzory!!!




,,Kelímek na kartáčky", jak tomu říká mamka, má tak sladkou barvičku, že jsem ho tam zkrátka nemohla nechat. Už se těším, až si do něj uvařím kávu, nebo čaj.



Pod svou lucerničku jsem si koupila i ,,podtácek", který jsem zároveň brala i své kamarádce.



A neodešla jsem ani bez oblíbených čokolád. Nakonec jsem z nich neměla ani kousek, jelikož jsem se rozhodla, že přestanu jíst sladké (především právě čokoládu) a zatím se mi to již čtvrtý den úspěšně daří!



Jak často jezdíte nakupovat do Ikei a jakou dobu tam pravidelně strávíte?
Taky odjíždíte se všemožnými blbůstkami, které vlastně vůbec nepotřebujete?



Mějte se krásně a užijte si víkend! 
Ozvu se vám zase v neděli! 

25 komentářů:

  1. a mně právě tyhle čokoládky nechutnají :( ... jinak ten "kelímek na kartáčky" je super :) ta barvička je úplně dělaná na horkou čokoládu s horou šlehačky a maršmelou :))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee, opravdu? A to mě zase jooo, i když na Milku nebo Studentskou pečeť rozhodně nemají :)
      S tou horkou čokoládou jsi mě tedy navnadila- MŇAM!

      Vymazat
  2. Nákupy v Ikea mám hrozně ráda, i když zrovna nic nepotřebuji ráda tam jezdím jen tak " na čumendu" :D Zrdcadlo jsem si přivezla z poslední návštěvy- už dlouho bylo na mém pomyslném wishlistu a je naprosto parádní a v pokoji se skvěle vyjímá. Svíčky taky nikdy nesmí chybět, tyto jsou naprosto rozkošné ;) Krásný článek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen tak na ,,čumendo".. to známe :) Ze zrcadla jsem měla trošku strach, že se mi nebude v pokoji líbit, ale dopadlo to naštěstí přesně naopak a jsem z něj nadšená.

      Děkuju!

      Vymazat
  3. Zrcadlo byla dobra volba, taky ho mam :) ale davej pozor, kdyz s nim posouvas bez zvednuti, vetsinou se ta zadny noziska posune a spadne to - nerozbije se, ale dela to silenej ramus :D a v tom "kelimku na kartacky" jsem mela vcera v
    kavarne pernikove latte :D hezke nahodicky!
    www.dombydom.blogspot..cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tohle se mi stalo přímo v Ikei, když jsem se koukala na to vystavené:D Samozřejmě jsem jej posunula tak, jak jsi psala a už to bylo- jeden velký rámus :D

      Vymazat
    2. Anetko, taky ho mám a stává se mi to samé. :D

      Vymazat
  4. Ty svíčky závidím, jsou tak roztomilé :-). A to zrcadlo je nej! Já na něj nedám dopustit :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ja mam ikeu na skok. Dokonca blizko pracujem, no napriek tomu sa tam ocitnem tak 2krat za rok. Tie sviecky su inak krasne.

    OdpovědětVymazat
  6. Misku máme s přítelem také, většinou do ní dávám maso na čínu nebo naložené řízky a na saláty bude vážně fajn :) !
    Ty svíčky se mi strašlivě líbí, už jsem po nich také koukala :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ježiš, ty růžové svíčky s kytičkama potřebuju<333

    OdpovědětVymazat
  8. Takže Ikei se budu vyhýbat obloukem jinak bych opět nepřiměřeně utrácela, přenádherné věci ! ♥
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  9. Ikea je na doplňky úplně skvělá, také nikdy neodejdu s prázdnou..:D ty svíčky s květinovými vzory jsou dokonalé, pro takové vzory mám slabost :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ach... Ikea je čistá závislosť. 3/4 vecí musím mať :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě taky, takže si spíš říkám, jestli už to není nemoc :D

      Vymazat
  11. wow you got so much pretty stuff at ikea :) it's lovely :)

    OdpovědětVymazat
  12. Jéé tu skleničku na kávu si chci taky pořídit :))) A ty svíčky vypadají báječně :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Super nákup, já jsem takový blázen to těchto věcí a ikeu miluju:)

    OdpovědětVymazat
  14. Ikeu zbožňujem a viem sa tam premávať hodiny:D Nakupovanie bytových doplnkov mi robí oveľa väčšiu radosť ako oblečenie alebo kozmetika... Veľmi pekné je to zrkadlo, pohárik mám aj ja, ale ešte som z neho nepila - skladujem v ňom príbor:D Teda Tvoja mamina nebola ďaleko od pravdy...:-) Day By Day

    OdpovědětVymazat
  15. Ja by som sa tam najradšej presťahovala :D Akurát som našla konečne ubytko v Chorvátsku, ktoré je zariadené čisto z Ikei, tuším tam zostanem už navždy :D:D Odkiaľ je prosím ťa ten koberec?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oooo, to bych si nechala líbit :) Akorát někdy s kvalitou pokulhává.
      Koberec je taky z Ikei :D

      Vymazat
  16. Děkuji za ten podtácek nebo jak to nazvat. :))) A ty svíčky vypadají krásně, asi o nich také pouvažuji. :) Akorát nevím kam je dám, když už nemám nikde místo, ale asi je musím mít. :D :D

    OdpovědětVymazat
  17. moc pěkné věci, to zrcátko je náhodou krásný! :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)