středa 23. dubna 2014

Láska od Yves Rocher

Zamilovala jsem se do další rtěnky. Kdy to přestane? Tentokrát se jedná o rtěnku od Yves Rocher, v luxusním zlatém obalu. Dostala jsem ji od kamarádky, které moc moc děkuju!
Její odstín je sytě růžový s nádechem do červena (číslo dodatečně dopíšu) a na rtech krásně vynikne.
Je pravda, že je dost výrazná, ale když se zjemní celkové líčení, tak proč ne. Vždycky se těším na přítelův výraz, který je skoro pokaždé stejný se stejně položenou otázkou: ,, Už zase rtěnka?" Nevím, proč je tak nemá rád, ale když jsem se ho jednou ptala na rtěnku červené barvy, odpověděl mi, že je jak od jeho mámy a babičky. Možná proto, haha.




Znáte ji? Máte taky svou oblíbenou, na kterou nedáte dopustit?

Přeji vám všem hezký den!

12 komentářů:

  1. Taky tu rtenku zboznuju, mam tmavsi ruzovou, docela vyraznou.
    Pritel tedy rtenky ma rad, ale prave ty vyraznejsi, na svetlounce ruzovou rekne, ze je divna a neslusi mi, pry jsem typ na tmavsi no.
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  2. Vypada krasne, jen mi tu chybi nejakeji jeji cislo, nebo nazev :(
    Ja rtenky miluji! Mam ted oranzovou favoritku od Milani. Rtenky jsou asi ma top patlatka na rty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Napíšu, až budu doma. Bohužel ji momentálně nemám u sebe :( Jinak bych to samozřejmě uvedla.
      Ty tvoje jsou krásné! <3

      Vymazat
  3. jéé, krásná barva! a moc Ti sluší ♥ přítel na mě červenou rtěnku nemá rád, pokaždé mě nutí jen do růžových odstínů :D a já bych přitom měla žaludek klidně na tmavě fialovou nebo jinou šílenost :D
    jinak tyhle rtěnky od YR jsou skvělé, také jednu mám a barva a výdrž je perfektní ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá nádherně :)) Já mám ráda rtěnky! .) Ráda je používám :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná barva :) myslím, že se do YR půjdu zase brzy podívat :D
    http://chickflickcherry.blogspot.cz/2014/04/giveaway-ocni-linky-essence.html

    OdpovědětVymazat
  6. Já bych ráda vyzkoušela nějakou dražší rtěnku, ale mám strach, že bych byla třeba zklamaná výdrží a tak. Je moc krásná, líbí se mi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tahle vydrží! Neměj strach a určitě do nějaké jdi :) Za vyzkoušení to stojí!

      Vymazat
  7. Já tuhle rtěnku od Yves znám jen z obrázků. Musím říct, že ten obal je perfektní ,moc se mi líbí

    OdpovědětVymazat
  8. Mám jí v jiném odstínu a jsem spokojená! :-)
    thevoguebyme.blogspot.cz (staneme se čtenáři navzájem?)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)