úterý 8. dubna 2014

My life in pictures (I.)


Ty nejlepší banánové lívanečky s bílým jogurtem a jahodami!


na poháru s maminkou a sestrou// nejlepší z nejlepších// miluju květiny// s mašličkou 



Tulipány od maminky <3


jaro je tady! // srdce pro mé hodinky// ta nejkrásnější kosmetická taštička// relax


Milý dáreček od holek z práce


nákupy// nové perly a náušnice// jedeme na výlet// s láskou v oblíbené Panerii


Část mého království


Snad se vám dnešní článek líbil! Jelikož mě baví i na jiných blozích, rozhodla jsem se, že jej budu dělat pravidelněji, alespoň třikrát do měsíce. Kdo nemá instagram, bude mít tak možnost sdílet fotky z mého života tady :) Pokud byste mě ale chtěli sledovat i na insta, najdete mě TADY :*


Přeji hezký den!

18 komentářů:

  1. kde jsi koupila tu kos. taštičku ?

    OdpovědětVymazat
  2. Krasny fotky a ty livance, mnam:) Libi se mi i to srdce na hodinky.
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, krásné fotky :) !!
    Ty tulipány jsou nádherné a ty lívance vypadají božsky :) !
    Část Tvého království bych chtěla vidět naživo a pořádně se popást očima :D ! Miluju takovéhle koutky :)

    OdpovědětVymazat
  4. krásné fotky.. ta mistička na hodinky je boží a kosmetická taštička taky <3

    OdpovědětVymazat
  5. Tvuj instagram sice sleduju, ale i tak se mi to zda jako super clanek! Ty tulipany, to je never ending love story :D a nejvic se mi libi to srdce na hodinky, naprosto kouzelnej doplnek!
    Dom by Dom

    OdpovědětVymazat
  6. Boží fotky! No a ty jahody museli být výborné:)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, pls, jaký používáš make-up, že máš tak hezkou plet ? Děkuji :)
    Káta :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, používám make-up od Rimmel London (odstín 201 Classic Beige). Pleť krásně vyhladí :)
      Každopádně, moc děkuji :)

      Vymazat
  8. Jéé krásné fotky :)) To tvé království vypadá hodně dobře :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. super fotky, děláš mi chutě!!

    OdpovědětVymazat
  10. Krásne fotky:-) Banánové lievance udržali moju pozornosť najdlhšie:D Dáš nám recept? Day By Day

    OdpovědětVymazat
  11. hezké fotky:) Ten pohár bych si dala:)

    OdpovědětVymazat
  12. Jéééé nádhera :) tolik krásných věcí :) moc mě tyhle typy článků líbí :)) jinak mám doma stejný hrneček z manufaktury od přítelovy maminky :)))

    OdpovědětVymazat
  13. Moc pěkné fotky, sluší Ti to :-). Jinak sis pořídila hezké nové věci, zrovna tu rtěnku od YR mám také a nemohu si ji vynachválit :-).
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  14. Krásné fotečky:). A ty tulipány mi připomínají Anglii, tam jich je spoustu:).

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)