pátek 18. dubna 2014

New in: Botovo & NY

V dnešním postu vám představím moje novinky z Botova a z NY, kam jsem vyrazila snad po sto letech. Do NY už téměř vůbec nechodím, jejich móda se mi vzdálila a připadá mi spíš pro mladší, nemyslíte?
Ale pokud si vymyslím, že chci něco s krajkou, tak mířím právě tam. Posledně jsem si odnesla krajkovanou sukýnku a předevčírem kraťásky :) Jak já se do nich zamilovala....


... a to ani nemluvě o topu s květinami. Láska na první pohled <3
Dohromady tvoří skvělou dvojku, takže pokud se počasí umoudří, brzy vám ukážu outfit :) 


Z Botova mi dorazil balík hned v úterý. Tentokrát jsem neobjednávala jenom pro sebe, ale i pro mou kamarádku, která si vybrala kabelku. Já jsem šla za jasným cílem, a to za černýma balerínkama. Dvoje, které jsem měla, jsem zničila v práci, a tak jsem neváhala a jedny si vybrala- opět s krajkou, haha. 





U balerín to ale neskončilo. Vybrala jsem si ještě psaníčko v úžasné lososové barvičce a jak jinak, než se zlatými detaily. Ideální kousek na jaro!





Jak se vám věci líbí?


Budu se těšit na vaše komentáře :*
Přeji hezký den i víkend!

25 komentářů:

  1. Ty balerinky bych brala taky hned, maji moc hezke detaily a to psanicko, uaaa, nadhera, mohla bych nosit porad jen psanicka, kdybych nemusela vecne tahat tolik "dulezitych" veci! :D
    Dom by Dom

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj,
    a to "botovo", to je co ? To je nějaký obchod ? Promin, že se tak ptám, ale nic mi to neříká, a taky se mi líbí věci s krajkou, takže by mě to fakt zajímalo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj. Na Botovu (www.botovo.cz) jsou především boty, kabelky, doplňky a už i nějaké to oblečení :)

      Vymazat
    2. Jéé holky, vždyť teď jsou takové krajkové balerínky i u vietnamců. Tak zajděte mrknout, netuším, kolik tě Anet stály, ale v Ol bys taky sehnala :)

      Vymazat
    3. To je pravda :) Určitě je mají. Já je zakoupila ve slevě.. za cca 320,- :)

      Vymazat
  3. Anetko do toho topu jsem se zamilovala totálně!! Všude mám teď tyhle kytičky a taky krajku, takže mě ses trefila do vkusu na 100%! :D boží! Jinak s NY souhlasím, nebyla jsem tam dloouho a taky mi to přijde spíše pro mladší :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak balerínky jsou úžasné a celkově moc krásné kousky!! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mě se taky líbí krajky:). To oblečení, kabelka a baleríny jsou žůžo:).

    OdpovědětVymazat
  6. ty kratasy jsou perfektni'!! opravdu nadherne :)) ♥

    ♥ www.wooklook.blogspot.com ♥

    OdpovědětVymazat
  7. No nééé ty kraťásky jsou božíí! :)) A ty balerínky jsou fajnové :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Překrásné balerínky.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Moc se mi líbí všechny kousky. Parádní výběr.:))

    OdpovědětVymazat
  10. Kraťásky a kabelka ! No super !

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherný blog, moc se mi líbí tvoje příspěvky! :) Sama mám začínající blog a byla bych ráda, kdyby sis udělala čas a podívala se na něj. :)
    http://anovam.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Aaaa bože! Asi jsem se zamilovala! To psaníčko je naprosto luxusní s velkým L :)))

    OdpovědětVymazat
  13. to psaníčko je nádherné! a ten květovaný top a kraťásky...aachh. :)

    OdpovědětVymazat
  14. tie šortky a tričko su top.

    pls follow me:
    anahjalliyah.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. To tričko je naaadherné!

    http://werushberry.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  16. To tílko a šortky se mi líbí ze všeho nejvíc! skvělýýý <3

    OdpovědětVymazat
  17. Můžu se prosím zeptat kolik stálo tílko a šortky? Je to dokonalý :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, tílko 249,- a kraťásky 529,- :)

      Vymazat
  18. Tak ten květovaný top je dokonalý!!!

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)