čtvrtek 10. dubna 2014

(OOTD) 9.4.

Tento outfit jsme s přítelem fotili v rychlosti blesku. Nesmím se moc dlouho zdržovat kvůli antibiotikům na sluníčku, ke všemu byla hrozná zima a dost foukalo (podle toho ty fotky taky vypadají, hehe).
Poprvé jsem ze své skříně vytáhla černozlatý svetřík s klopama, který jsem si pořídila ve slevách v Reserved, společně s khaki vestičkou. Nechtěla jsem se zahalovat pouze do černé, proto jsem ke svetříku zvolila vínové kalhoty, béžové boty i kabelku a na rty jsem si dala výraznou rtěnku, která nejde moc dobře vidět.











Svetřík Reserved/ tílko a kabelka H&M/ kalhoty House/ boty Gate/ náušnice Avon/ náhrdelník Mohito/ hodinky Geneva


Mějte hezký den!
PS: Chtěla bych vám moc poděkovat za komentáře k včerejšímu článku, jakmile bude čas, všem odpovím!:*

22 komentářů:

  1. Ty jsi opravdu panenka :)) hlavně na třetí fotce!
    Outfit se mi moc líbí, hlavně botičky a svetřík :) !

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ti to sluší! Včera tu v Ol. docela foukalo, po krásném počasí v úterý, fakt nevítaná změna.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Marti! Foukalo neskutečně... málem mě to odfouklo :)

      Vymazat
  3. To je krasny, jak ti ty vlas ve vetru vlajou! Modelkovsky, parada :)
    Dom by Dom

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to jsem opravdu nechtěla, aby bylo tak větrno :D Děkuji :)

      Vymazat
  4. krasna kabelka!
    Inak ak mas rada NIIVEA mliecka pozyvam ta na giveaway o uplne novinky tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/04/nivea-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Akorát ji mají skoro všichni, což mě hrozně mrzí :( Děkuji!

      Vymazat
  5. Miluji tvoji kabelku a vlasy :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. neviem si vynachváliť tvoje krásne kabelky ! :) veľmi sa mi páči ten outfit :)))) skoré uzdravenie :)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný outfit a ta kabelka je prostě božiiii:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujuuu :) Ale přece bych jen byla radši, kdyby tu kabelku neměla každá druhá slečna :/ :D

      Vymazat
  8. nice look :)

    http://agabierkophotography.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. krásny outfit.

    follow me:
    anahjalliyah.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za Vaše komentáře :-*
A pokud se mě budete chtít na cokoli zeptat, tak:
anyzzzz@seznam.cz :)